فرمانده انتظامی مازندران گفت: هوشمندی، سعه صدر و نفوذ کلام از خصوصیات بارز پلیس در مدیریت اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست با فرماندهان و مدیران انتظامی استان، گفت: توجه به سرانگشتان، حفظ اقتدار و همراه با رافت و مهربانی با مردم از مهمترین موضوعاتی است که باید در رده‌های مدیریتی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مورد توجه فرماندهان قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه به خانواده‌های معظم شهداء و رسیدگی به امورات آنان، افزود: هوشمندی، هوشیاری و اشراف اطلاعاتی بر موضوعات اجتماعی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: انتقال تجربیات سازمانی و پرورش افراد توانمند برای مدیریت آینده و استفاده از ظرفیت اطلاعاتی از نکاتی است که باید در مدیریت انتظامی به آن توجه جدی شود.

سردار میرفیضی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد، افزود: امروز نیروی انتظامی در عمل به فرامین مقام عظمای ولایت به عنوان مجاهد مسئول، فراتر از ایجاد امنیت و آرامش جامعه در مسیر حرکت به سمت حفظ ارزش‌های انقلاب و در تراز جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی ماه یکی از راهبرد‌های اساسی انقلاب، حاصل درایت مقام معظم رهبری، اشراف اطلاعاتی نیرو‌های انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم بوده است، گفت: دشمن همواره در صدد برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران، سعه صدر، هوشمندی و اقدامات پیشدستانه را از مهمترین الزامات پلیس در مواجهه با حوادث اجتماعی برشمرد و گفت: آمادگی عینی، مسئول سازی دستگاه ها، حضور به موقع درصحنه و نفوذ کلام از خصوصیات بارز پلیس در مدیریت اجتماعی است.

سردار میرفیضی با اشاره به این که ارتقاء کیفی و کمی آموزش رمز موفقیت و ارتقاء توانمندی و کارایی کارکنان است، افزود: پلیس در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراتر از آنچه که برایش ترسیم شده است به خوبی عمل کرده و نهایت اقدامات پلیس باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

وی با تاکید بر این که مردم، سرمایه اجتماعی پلیس به شمار می‌روند و جذب سرمایه اجتماعی از مهمترین رویکرد نیروی انتظامی است، گفت: برقراری نظم و امنیت افتخاری است که به بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است.

در این مراسم احکام انتصاب سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی به عنوان معاون اجتماعی، سرهنگ علیرضا باقری به عنوان معاون تربیت و آموزش و سرهنگ سید جعفر ساداتی به عنوان سرپرست پلیس آگاهی استان از سوی سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان به آنان ابلاغ شد.

همچنین از سرهنگ پیشکسوت محمد علی میرزائی معاون سابق تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران به پاس زحمات چند ساله وی در این حوزه با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/آ

دشمن همواره در صدد برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار