۸۸۹ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی مازندران در ۶ ماه نخست امسال برقرار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی مازندران در نشست با مجمع نمایندگان استان از برقراری ۸۸۹ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ در ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: ۳۵ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات شده که بخش عمده‌ ای از این تماس‌ ها در حوزه راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی افزود: اقتدار پلیس موجب افزایش اعتماد و افزایش مشارکت‌ های مردمی، کاهش فاصله با جامعه، دقت در تصمیم گیری و در نتیجه مقبولیت و مرجعیت پلیس در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش جرائم خشن در مازندران، گفت: با اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ که از سال گذشته در استان موفقیت‌های خوبی را در کنترل و کاهش جرائم از جمله سرقت و جرائم خشن در استان شاهد بوده ایم.

وی از اجرای طرح پلیس هوشمند و طرح نصب دوربین بر روی البسه پلیس که به صورت پایلوت در استان اجرا شده است نیز خبر داد و افزود: نصب دوربین‌های هوشمند پلاک خوان برروی خودرو‌های پلیس راهنمایی از دیگر طرح‌ هایی است که در آینده نزدیک در استان به اجرا در خواهد آمد.

سردار میرفیضی با اعلام اینکه در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۳۹ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته است، گفت: علیرغم افزایش ۷ درصدی تردد‌ها در استان با تلاش‌ های صورت گرفته از طریق فرماندهی انتظامی استان و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی تصادفات منجر به فوت ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس و ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم و مراجعان از مصالحه ۸۵ درصدی مراجعان به مراکز مشاوره و مددکاری استان خبر داد و افزود: حل و فصل اختلافات خانوادگی و آموزش خانواد‌ها و سایر اقشار اجتماعی از مهمترین مولفه‌ های کاهش آسیب‌ های اجتماعی است که در این راستا مورد توجه قرار گرفته است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ۱۵۰ نوع خدمت از سوی پلیس به مردم ارائه می‌ شود، گفت: با توجه به وضعیت گردشگری و حجم تردد‌ها به مازندران، این استان نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان به این استان است.

انتهای پیام/ م

پاسخگویی مرکز فوریت‌ های پلیسی مازندران به ۸۸۹ هزار تماس تلفنی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.