فرماندار گناوه گفت: مناسب سازی محیط‌ ادارات و بانک‌های این شهرستان به منظور دسترسی آسان معلولان و جانبازان در دستور کار قرار گیرد.

مناسب سازی محیط‌های ادارات شهرستان گناوه در دستور کار قرار گیردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد در جلسه کمیته مناسب سازی این شهرستان در بهزیستی افزود: بهزیستی ادارات و موسسه‌هایی که تاکنون محیط خود را مناسب‌سازی نکرده‌اند، بررسی و به فرمانداری اعلام کند تا در سریع‌ترین زمان این کار انجام گیرد.

وی بیان کرد: از هیچ اداره و نهادی پذیرفته نیست که در مناسب سازی محیط خود کوتاهی کند و اجرا نشدن آن را به مشکلات مالی ارتباط دهد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: ادارات و نهاد‌های این شهرستان باید نیرویی را برای پیگیری مناسب سازی و رسیدگی به امور کاری معلولان و جانبازان و سالمندان معرفی کنند.

پاک نژاد با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان در دستور کار است و نه جمع آوری آن‌ها، ادامه داد: در ساماندهی پیاده رو‌ها و دستفروشان باید ادارات و مردم همکاری لازم داشته باشند.

وی یادآور شد: ساماندهی پیاده رو‌های شهر در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر از محل ارزش افزوده قرار گیرد.

رئیس بهزیستی گناوه نیز گفت: این جلسه با دستور کار بررسی آخرین وضعیت مناسب سازی ادارات و بانک‌ها، مصوبه‌های جلسه قبل، گزارش شهرداری درباره مناسب سازی پیاده رو‌ها و بررسی وضعیت رمپ ورودی مجتمع پزشکی شفا برگزار شد.

مختار حمیدی افزود: معلولان، جانبازان و سالمندان نیاز مبرم به امکانات در شهر به ویژه بانک‌ها دارند که باید مناسب‌سازی شوند.

وی عنوان کرد: مناسب سازی تنها صرف معلولان و سالمندان نیست بلکه دیگر اقشار جامعه را شامل می‌شود.

رئیس بهزیستی گناوه تصریح کرد: وضعیت مناسب سازی و دستفروشان در پیاده رو‌ها و مراکز تجاری این شهر مطلوب نیست.

معاون اجرایی شهرداری گناوه هم بیان کرد: هرگونه پیش آمدگی ساختمان‌های اداری و تجاری شامل پله و رمپ در پیاده رو از لحاظ قانونی ممنوع است و باید در محیط داخلی انجام شود .

وی بیان کرد: مشکلات ایجادشده به علت فعالیت دستفروشان، تنها به دست شهرداری قابل حل نیست و همه باید حمایت کنند.

انتهای پیام/م

ادارات گناوه ملزم به مناسب سازی محیط خود هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.