پاسور با تجربه تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: تیم ما با اتکا به سرویس‌های خوب و عملکرد عالی در توپ گیری مقابل سایپا به برتری رسید.

مهدوی: با سرویس و دریافت خوب برنده شدیم / بازی تماشایی از آب درآمدمهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا و کسب پیروزی در این مسابقه گفت: تیم سایپا شاید جایگاه خوبی در جدول نداشته باشد اما به دلیل بهره مندی از کادر فنی و بازیکنان با تجربه جزو تیم های خوب لیگ است که شکست دادن این تیم کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: پیش از این مسابقه تمام تلاش ما این بود که بتوانیم با آنالیز کافی نسبت به حریف در میدان حاضر شویم و در نهایت دست پر تهران را ترک کنیم. بازی های دور برگشت هر هفته حساس تر از قبل است و باید در هر بازی به پیروزی فکر کنیم.

مهدوی افزود: ما در این بازی تمرکز خود را روی زدن سرویس های ریسکی متمرکز کردیم چون با شناختی که از سایپا داشتیم می دانستیم اگر بتوانیم سرویس های خوب زده و دریافت تیم حریف را با مشکل مواجه کنیم، می توانیم برتری خود را بدست آورده و برنده این بازی شویم.

پاسور تیم فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به اینکه تیمش در توپ گیری نیز بسیار عالی عمل کرد گفت: به جز ست دوم در تمامی ست های دیگر تیم ما در توپ گیری و ایجاد حملات از توپ های برگشتی عالی کار کرد و این نقطه قوت تیم ما در بازی مقابل سایپا به شمار می رفت.

مهدوی در ادامه اضافه کرد: تصور من این است که فارغ از هر نتیجه ای که در این بازی رقم خورد و خوشبختانه با پیروزی ما همراه بود، شاهد یک بازی تماشایی با کیفیت بالا از نظر فنی بودیم و تماشاگرانی که در سالن حضور  داشتند و البته تعدادشان هم زیاد نبود از این مسابقه لذت بردند.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان درباره وضعیت تیمش خاطر نشان کرد: تیم ما هم مانند خیلی از تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر مشکلات مالی دارد و و از نظر مالی در شرایط فوق العاده ای نیست. با این حال مسئولان تیم دلسوز هستند و بازیکنان نیز با همدلی در زمین حضور پیدا می‌کنند.

مهدوی افزود: ما به دنبال بهبود جایگاه خود  در جدول مسابقات هستیم و تلاشمان این است که در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرده و در جمع مدعیان باشیم. در لیگ امسال تیم های زیادی هستند که برای قهرمانی رقابت می کنند و ما نیز نباید از جدال برای قهرمانی عقب بیفتیم.

انتهای پیام/

اظهارات  مهدوی درباره دیدار تیمش مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار