رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از راه یابی نمایش کوگ نازنین از شهرستان شوشتربه جشنواره استانی مونولوگ امیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: نمایش کوگ نازنین داستان رشادت جوانان پیرو خط امام و انقلاب است که در این نمایش داستان زندگی و نحوه شهادت شهید داریوش محمدی اولین شهید دوره انقلاب شهرستان مسجدسلیمان است که توسط همرزم و همراهش روایت میشود

وی افزود: از شاخصه‌های بارز این نمایش استفاده از زبان بومی است و زبان نمایش کوگ نازنین برگرفته از زبان شیرین و پویای بختیاری است که بازیگر این نمایش بخوبی آن را به اجرا گذاشته است.

بهرامی عنوان کرد: کارگردانی این نمایش فولکلور را حمید بهداروندی از کارگردانان بنام و پیشکسوت تئاتر استان برعهده دارد که انصافا توانسته ازتمام ظرفیت‌های بومی و نمایشی در این نمایش به خوبی استفاده کند.

گفتنی است، این نمایش توسط گروه تئاتر شمایل وابسته به انجمن هنر‌های نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تولید شده و همراه ۱۲ نمایش دیگر از ۱۲ تا ۱۴ دی ماه ۹۷ در شهرستان امیدیه به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره مونولوگ امیدیه

برچسب ها: تئاتر ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.