مدیر کل مرکز هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام کرمی، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک صرفا یک مراسم نیست بلکه وظیفه‌ای است که هنرمندان در فبال یک رویداد تاریخی بزرگ دارند.

وی افزود: این مایه خوشحالی است که هنرمندان با زبان شیوای هنر و حمایت مسئولان می‌توانند وظیفه خود را در قبال فرهنگ و تاریخ کشور انجام دهند و موضوعات جشنواره مقاوت از مضامینی است که هویت جامعه را شکل داده و جزو  ارزش‌های ما محسوب می‌شود. 

کرمی بیان داشت: ٨٠ جشنواره‌ای که در طول سال در کشور اجرا می‌شود که به طور یقین این جشنواره یکی از تاثیرگذارترین جشنواره‌هایی است که هر ساله در اندیمشک اجرا می‌ گردد.

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: امیدوارم این جشنواره در سال‌های آینده بتواند دستخوش تغییرات چشمگیری شده و گسترش پیدا کند و در این راستا اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را مکلف می‌داند که از این رویداد بزرگ هنری حمایت کند.

انتهای پیام/م

اختتامیه جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.