مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:نمایشگاهی با هدف ایجاد ارتباط بین سه ضلع مهم اقتصاد در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه جامع سرمایه گذاری، فرصت‌ها، خدمات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های فعال در این نمایشگاه تصریح کرد:  بورس، شرکت‌های سرمایه گذاری و نیز بیمه‌ای اعم از داخلی و خارجی حضوری فعال در این نمایشگاه دارند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مجریان این نمایشگاه مشخص شده و پیرامون نحوه حضور شرکت‌ها و کارگزاری‌ها و بورس و بانک‌ها و بیمه‌ها در آن نشستی هم برگزار شده است.

رسولیان افزود: در واقع تلاش شده تا شرکت‌های سرمایه گذاری مطرح در حوزه‌های مختلف اعم از مسکن، تجارت و صنعت و ...، شرکت‌های دانش بنیان و مانند آن حضوری پررنگ داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این میان فرصت‌های سرمایه گذاری استان شناسایی شده که طی این نمایشگاه ارائه و تلاش می‌شود فضایی برای استفاده از فرصت‌های موجود و ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای ورود به عرصه اقتصاد استان فراهم گردد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش از این دو نمایشگاه در حوزه سرمایه گذاری، بورس و بیمه در سال‌های گذشته در استان برگزار شد، اما این نمایشگاه جامع و با گستردگی بیشتر و حضور پررنگ‌تر بخش‌های سرمایه گذاری و فعال و موثر در حوزه اقتصاد است.

انتهای پیام//آ. ح
 

برگزاری نمایشگاه جامع سرمایه گذاری، فرصت ها، خدمات بهمن ماه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.