رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع به ارزش ۷۶۰ میلیون تومان در روستای دهفول نهاوند وقف شد.

وقف یک قطعه زمین کشاورزی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند اظهار کرد: یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع به ارزش ۷۶۰ میلیون تومان در روستای دهفول نهاوند وقف شد.

وی تصریح کرد: این زمین در راستای ایتام نیازمندان شهرستان وقف شده است که کمک به هزینه‌های درمان نیازمندان و برپایی مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) در شهرستان از دیگر نیات این موقوفه است.

اسدپور با بیان اینکه ورثه مرحوم میرولی میری این زمین را وقف کردند، افزود: همچنین یک قطعه زمین نیز به مساحت ۶۴۰ مترمربع در شهرستان وقف شد.

وی ارزش ریالی این موقوفه را ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ورثه مرحوم مرادعلی امیربک این زمین را در روستای گوشه سعدوقاص برای خانه عالم روستا وقف کردند.

اسدپور اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت موقوفه با نیات مختلف در شهرستان به ثبت رسیده است و این نشان می‌دهد که فرهنگ باارزش وقف به خوبی در بین مردم شهرستان نهادینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند بیان کرد: ماه گذشته نیز یک جانباز ۵۰ درصدی که منزلش را به نام همسرش کرده بود که او نیز آن را برای حوزه علمیه معصومیه خواهران نهاوند وقف کرد.

انتهای پیام/ د

زمین کشاورزی در نهاوند وقف شد

برچسب ها: اداره اوقاف ، موقوفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار