نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ناجا با تکیه بر نیرو‌های متعهد، انقلابی، مخلص، مسئولیت پذیر و ولایی، غرور مقدس ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار فرمانده انتظامی استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های جهادی و خدمت مخلصانه پلیس که مصداق عبادت به درگاه خداوند است، افزود: ناجا با اقدام هوشمندانه، هدایت مدبرانه و همت مسئولانه، سربلند در آزمون امنیت و آرامش آفرینی اجتماعی بوده و نزد مردم و مسئولان اعتبار داشته و برخوردار از اعتماد عمومی است.
وی با اشاره به اینکه در قبال امنیت و آرامشی که بر ایران اسلامی حاکم است؛ ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم؛ اظهار داشت: باید با پیروی از منویات رهبری و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا بیش از پیش در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشته و دشمنان انقلاب را سرافکنده‌تر کنیم.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه امنیت پایدار و نشاط آفرین حاکم بر جامعه اسلامی ثمره تلاش‌های مجاهدانه، ایثارگونه و مسئولانه پلیس است؛ گفت: ناجا با تکیه بر نیرو‌های متعهد، انقلابی، مخلص، مسئولیت پذیر و ولایی، غرور ملت ایران بوده و شهره بین المللی دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ائمه جمعه و جماعات از مأموریت‌های ناجا که مایه دلگرمی و قوت قلب پلیس در سنگر تأمین نظم و امنیت است، گفت: پلیس با حداکثر توان و تعهد در خدمت امنیت و آرامش مردم است.
سردار حسین عبدی، اردبیل را یکی از استان‌های امن کشور معرفی کرد و بیان داشت: با همت و تلاش پلیس و حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان از مأموریت‌های ناجا، جامعه استانی اردبیل از نرخ پایین جرایم برخوردار است.
وی بر ضرورت برخورد قاطع با جرایم و توسعه اقدامات فرهنگی و آموزشی در رابطه با پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: اثربخشی اقدامات در حوزه کنترل، پیشگیری و مهار جرایم و آسیب‌های اجتماعی مستلزم همدلی، همگامی و احساس مسئولیت فرابخشی است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل اعتماد عمومی را ارزشمندترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس در کسوت یار مهربان مردم و سرباز ولایت، خادم ملت و نظام اسلامی بوده و از این حیث به خود می‌بالد.
انتهای پیام/ح

استان اردبیل از نرخ پایین جرایم برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.