جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ارتقای سطح امنیت، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی پیام مهر امسال ناجا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سروری ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان صبح امروز در مراسم قرائت پیام مهر  که همزمان با هفته نیروی انتظامی در مدرسه امید انقلاب با حضور مسئولان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش با آموزش دانش آموزان می تواند در ارتقای امنیت تاثیر گذار باشد.

وی افزود:اصلی ترین هدف تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش این است که پیشگیری بهتر از درمان است و با همکاری هایی که بین این دو نهاد انجام می گیرد آموزش های لازم برای دانش آموزان داده شده و این امر می تواند جلوی بسیاری از بزهکاری ها را بگیرد.

صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: توسعه یک کشور در سایه امنیت و تلاش فرهیختگان و دانش آموزان آن میسر می شود.

وی تصریح کرد:امنیت علاوه بر شاخصه ای برای اقتدار، بستر توسعه است و توسعه هر کشور در سایه امنیت و بر مبنای تلاش جوانان و دانش آموزانش و با تکیه بر خلاقیت آنان محقق خواهد شد.

در ادامه این مراسم یگان ویژه نیروی انتظامی بخشی از توانایی های رزمی و نظامی خود را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ع

قرائت پیام مهر ناجا همزان با هفته نیروی انتظامی در اردبیل

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.