اطلاعات جدیدی از صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت فاش شد +تصاویر

اخیرا تصاویری از نتایج بنچمارک مرورگر HTML5 که با دو مدل اس 10 لایت-S10 Lite و اس 10 پلاس-S10 Plus گرفته شده است، منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این مدل‌ها فاش می‌کند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا گفته می‌شود که سامسونگ برنامه دارد تا به مناسبت سالگرد دهمین سال تولید سری Galaxy، در رویداد MWC ۲۰۱۹ (Mobile World Congress که از سال ۱۹۸۷ افتتاح شده و هرساله میزبان معرفی محصولات جدید و آخرین دستاورد‌های شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن هوشمند در جهان است و در شهر بارسلونا برگزار می‌شود) با معرفی سه مدل گلکسی اس 10، اس 10 لایت و اس 10 پلاس- Galaxy S10، S10 Lite و S10 Plus حاضر شود و ما هرچه به برگزاری این رویداد نزدیک می‌شویم بازار شایعات از نام، قیمت و جزئیات محصولاتی که قرار است معرفی شوند، افزایش پیدا می‌کند.

آخرین اخبار منتشر شده در این حوزه مربوط به یک آزمایش بنچمارک مرورگر HTML5 است که با دو مدل گران قیمت Galaxy S10 Plus و مقرون به صرفه Galaxy S10 Lite گرفته شده و اطلاعات کمی را از این دو محصول به ما نشان می‌دهد. شماره مدل SM-G970 برای S10 Lite و SM-G975 برای S10 Plus آورده شده است. (همانطور که در تصاویر زیر مشخص است)

فناوری

در نتایج این آزمایش رزولوشن صفحه S10 Lite به صورت ۷۶۰×۳۶۰ آمده که به نوعی ترجمه آن بیان‌گر رزولوشن ۲۲۸۰×۱۰۸۰ پیکسل با نسبت ۱۹:۹ است.

فناوری

برای مدل S10 Plus هم نتیجه آزمایش رزولوشن ۸۶۹×۴۱۲ را نشان می‌دهد که در واقع به معنی رزولوشن QHD با ۳۰۴۰×۱۴۴۰ پیکسل است. اما نتیجه این آزمایش هم بسیار جالب است، Galaxy S10 Lite توانسته با عملکرد خوب خود، نمره بهتری را نسبت به Galaxy S10 Plus در HTML5 Test به دست آورد. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، S10 Lite امتیاز ۵۱۴ از مجموع ۵۵۵ امتیاز و S10 Plus امتیاز ۴۹۹ از ۵۵۵ را ثبت کرده‌اند.

به غیر از سامسونگ اکثر شرکت‌های معتبر تولید کننده تلفن هوشمند مانند هوآوی، شیائومی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و اپل در رویداد MWC ۲۰۱۹ حضور دارند. طبق اخبار اعلام شده تمرکز اکثر شرکت‌ها در این رویداد بر معرفی تکنولوژی 5G در محصولات جدید خود است.


بیشتر بخوانید: شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل به دنبال معرفی فناوری 5G طی دو ماه آینده


انتهای پیام/

صفحه نمایش Galaxy S10 Plus و Galaxy S10 Lite با چه ویژگی عرضه می‌شوند؟

برچسب ها: گوشی هوشمند ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.