مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از بهره‌برداری موزه و نمایشگاه ورزش در آینده‎ای نزدیک در این مؤسسه خبر داد.

موزه ورزش در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی درباره افتتاح این فضای جدید نمایشگاهی در این مؤسسه گفت: نمایشگاه و موزه ورزش در مجموعه ورزشگاه امام رضا(ع) تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به زیربنای این موزه خاطرنشان کرد: این فضای نمایشی در مساحت 400 مترمربع در نظر گرفته شده و قرار است بخشی از آن به عنوان موزه خطی، محل نگهداری و نمایش اشیا و لوازم ورزشی از جمله مدال، توپ و پیراهن ورزشی نام‌آوران عرصه‌های مختلف ورزشی باشد.

هاشمی‌جواهری افزود: این اشیای ارزشمند ورزشی در شمار هدایای ورزشکاران به موزه حضرت رضا(ع) هستند که به موزه ورزشی انتقال داده می‌شوند و در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

وی درباره سایر بخش طراحی شده برای این موزه تصریح کرد: بخش دیگری از این فضا به نمایشگاه عکس اختصاص یافته که در برگیرنده تصاویری از حرم منور رضوی و نیز فعالیت‌های ورزشی در جریان مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس است.

مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی همچنین از گشایش فضای فرهنگی ـ تفریحی دیگر در این مؤسسه خبر داد و گفت: در بخش دیگری از زیربنای ورزشگاه امام رضا(ع) به مساحت 400 مترمربع، فضایی در قالب کافه کتاب با رویکرد کتاب‌های تخصصی در حوزه ورزش در حال آماده‌سازی و رونمایی طی ماه جاری است.

هاشمی جواهری، هدف از گشایش کافه کتاب در این مجموعه ورزشی را استفاده خانواده‌های ورزشکاران از فضایی مناسب در مدت حضورشان در مؤسسه تربیت بدنی برای همراهی فرزندان‌شان عنوان کرد.
 
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 

افتتاح موزه و نمایشگاه ورزش در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار