رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور گفت:مردم وقتی دیدند که هدف اصلی فتنه گران براندازی انقلاب است و انتخابات بهانه، راه خود را از فتنه گران جدا و پشت امام و رهبری و انقلاب ایستادند.

 هدف اصلی فتنه گران براندازی انقلاب بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی‌محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور در مراسم 9 دی استان ایلام گفت: خط فتنه و تهدید نظام، کاری با نظام کردند که  این انقلاب نیاز به منجی دارد به گونه ای که بیگانگان را برای برخواستن مقابل انقلاب وسوسه کرده و فتنه گران با موجی از نفرت و کینه از پیش طراحی شده انتخابات را به بیراهه کشاندند،اما مردم با چشمان باز با تمام وجود از خط امام و رهبر دفاع کردند.

وی افزود : مراجع قانونی هنوز نتیجه انتخابات را اعلام نکرده بودندکه اهالی فتنه به کاندیدای منتخب خود تبریک می گفتند،همین تفکر غلط باعث شد که برخی احساس کنند در شمارش آرای انتخابات 88 تخلفی سر داده که یک روز بعد از انتخابات فراخوان ها و ناامنی های خیابانی را شروع و به مرور اهداف و نیات خود را نشان دادند و در اصل باورها و اعتقادات ملی و دینی مردم را مورد آماج قرار دادند.

سردار نایینی گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، خط نفاق با پیچیده‌ترین اشکال ممکن شکل گرفت و همه سرمایه استکبار جهانی به کار گرفته شد که از قدرت و استحکام نظام اسلامی جلوگیری شود اما حضور مردم در لوای مرجعیت شیعی، هر فتنه‌ای را در انقلاب سرکوب و خنثی کرد.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور یادآور شد: دشمن اکنون مردم را آماج حملات تخریبی خود قرار داده و با ایجاد جنگ روانی در پی جداکردن افکار عمومی از انقلاب هستند.

وی اضافه کرد:  در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها، سی دی و کتاب بین مردم تقسیم می شد و مشخص بود کاملا از پیش طراحی شده بود که بلافاصله یک روز بعد از انتخابات مردم را به شورش دعوت کردند.

نایینی اضافه کرد: برخی در مقابل این حادثه ملی(فتنه 88) کوتاهی کردند، همان دشمن شیفته ها که دانشجویان و هنرمندان محبوب و مورد توجه مردم را مخاطب قرار دادند،امروز در قالب مسئول در وظایف خود کم کاری می کنند تا نظام را ضعیف و فرسوده جلوه دهند. اینها همان هایی هستند که با مرکزی طراحی شده با میلیون ها دلار سرمایه گذاری برای براندازی ایران از درون که از آمریکا اسرائیل و عربستان  تغزیه می شوند،دست همکاری داده و برای نابودی این انقلاب قسم خورده اند .

وی تاکید کرد: امروز دشمنان در چهل‌سالگی انقلاب، یک جنگ هوشمند ترکیبی و سازمان‌یافته به راه انداخته و مردم را هدف قرار داده اند تا تصویر ذهنی مردم را از انقلاب تغییر دهند.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور گفت: اهداف اصلی دشمن در دو بعد دیده می شود:

1-با تبلیغات گسترده در شبکه های ماهواره ای می خواهند در چهل سالگی انقلاب  دستاوردهای این انقلاب دیده نشوند.

2ـ سیاه نمایی،برجسته سازی مشکلات و ضعف های انقلاب اسلامی در حوزه های سیاسی،اقتصادی جامعه برای مردم و تطهیر رژیم منحوس پهلوی از اهداف استکبار بر علیه ایران اسلامی است.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور بیان کرد: دشمن از دسیسه چینی علیه انقلاب اسلامی دست بر نداشته و اکنون نیز با ایجاد جنگ نرم روانی و رسانه ای و اقتصادی در صدد ایجاد آشوب در ایران است.

نایینی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند متعال سالیان سال از این انقلاب و از ایران اسلامی محافظت فرمایند و باتوجه به فرموده مقام معظم رهبری، نصرت اسلام و مسلمین در نهایت قطعیست،تک تک ما مسئول و موظفیم که به وظیفه ی خود عمل کنیم انشاالله که این راه ادامه دارد و ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ د

صحبت های مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم 9 دی

برچسب ها: فتنه 88 ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.