مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، حضور مردم نشان از پایبندی ملت با آرمان‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

برگزاری نشست گرامیداشت 9دی در بنیاد شهید ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: 9 دی سالروز تجلی بصیرت، آگاهی، ایمان و تعهد مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رستمیان مهم‌ترین ویژگی 9 دی را بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دشمن دانست و افزود: این روز تاریخی یادآور دشمن‌شناسی ملت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نهم دی‌ماه در تاریخ ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ بود که بعد از گذشت 30 سال، انقلاب را احیا کرد به حضور 40 میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 9 دی سال 1388 اشاره کرد و گفت: این خیل عظیم جمعیت در 9 دی یک‌صدا و متحد به میدان آمدند تا نشان دهند در برابر فتنه گران خواهند ایستاد و فریب شایعات فتنه گران را نمی‌خورند.

رستمیان اضافه کرد: فتنه 88 استکبار را امیدوار کرد که می‌توانند با اختلاف در بدنه نظام و احزاب اهداف خود را پیاده کنند، ملت ایران یک‌صدا در روز 9 دی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به وجود بصیرت در مردم ایران تأکید کرد: مردم ایران با برخورداری از بصیرت لازم در روز 9 دی بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی، رهبری و شهدا بیعت کردند.

انتهای پیام/اس

 

 

9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.