امام جمعه ملکشاهی گفت: ولایتمدار واقعی کسی است که گوش به فرمان ولی خود باشد و همواره به رهنمودهای ولی فقیه که در زمان غیبت نائب از امام معصوم است اعتماد کند. 

ولایتمدار کسی است که گوش به فرمان ولی خود باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام عبدالله امینی در مراسم ۹ دی اظهار کرد: برخی از افرادیکه در سال های گذشته در نتیجه انقلاب اسلامی به مسئولیت هایی نیز رسیده اند، همواره خود را در صف انقلاب و نظام معرفی می کنند ولی همچنانکه بحث تبعین از فرامین ولایت امر مطرح می شود، پای آنها می لغزد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور سابق امروز حرکت هایی را شروع و نسبت هایی را به مسئولان دستگاه قضا می دهد درحالیکه این برنامه ها بوی توطئه ای جدید داده و آب انداختن در آسیاب دشمن است چراکه دشمنان به آن امیدوار شده اند.

امام جمعه ملکشاهی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب همواره سفارش می کردند هرگاه دشمن از کارهای شما دفاع کرد، بدانید در مسیر غلطی گام بر می دارید و این حرکت ها نیز در تضاد با منافع ملی و و در جهت امیدواری دنیای استکبار است.

امینی گفت: عنصر بصیرت بویژه در میان مسئولان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در طول تاریخ صدر اسلام نیز برخی خواص بی بصیرت بیشترین ضربات را به مسلمانان وارد و در زمین دشمنان و کفار بازی کرده اند.

وی یادآور شد: دشمن شناسی در طول تاریخ بسیار تعیین کننده و مورد سفارش اولیای دین بود ولی متاسفانه برخی از این موضوع غافل هستند و به قول های آنان اطمینان و فریب می خورند.

امام جمعه ملکشاهی افزود: ولایتمدار واقعی کسی است که گوش به فرمان ولی خود باشد و همواره به رهنمودهای و فرامین ولی فقیه که در زمان غیبت نائب از امام معصوم است اعتماد کند. 

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: هر جا به دشمن اعتماد کردیم آسیب های جبران ناپذیری متحمل شده ایم ولی اگر در همه شرایط زمانی و مکانی به مدد الهی و توان داخلی تکیه کنیم به توفیق نهایی دست پیدا کرده ایم.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ملکشاهی در مراسم 9 دی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.