قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای واگذاری نهایی مسکن مهر بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون از ۵۰ هزار مسکن مهر ۴۵ هزار واحد تحویل شده است که تکمیل آن نیارمند تشکیل کارگروه با اختیارات ویژه است.

وی بیان کرد: وعده ما اتمام مسکن مهر در سال ۹۸ بدون پروژه‌هایی است که مشکل حقوقی و قضایی دارند.

مهرآبادی تصریح کرد: ۲۶۵ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل شده که برای تامین نیاز‌ها و واگذاری نهایی بالغ بر ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: کمتر از ۱۰ درصد مسکن مهر استان قزوین باقیمانده است که برخی مشکل حقوقی و برخی مشکلات دیگر دارند.

وی یادآور شد: در زنجان پروژه مسکن مهر به کار خود پایان داده و در حال حاضر ۱۲ پروژه مشکل دار قزوین را باید مجزا کرده و بقیه را تکمیل کنیم.

مهرآبادی ادامه داد: برای اعلام اختتام مسکن مهر در استان قزوین منتظر ۲ هزار واحد مشکل دار نمی‌مانیم بالاخره پروژه‌های بزرگ ایراد هم دارد که باید کمک کنیم برطرف شود.

وی اظهار کرد: برای اتمام این پروژه به کمک همه دستگاه‌ها نیازمندیم باید تفاهم نامه‌هایی با استانداران آماده شود و تعهدات هر دستگاه مشخص شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: شورای مسکن باید به مشکلات رسیدگی کند تا پایان سال ۹۸ مسکن مهر به پایان برسد.

وی یادآور شد: سه هزار میلیارد تومان با بانک‌های عامل و ۱۵۰۰ میلیارد تومان با تهاتر و ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک مسکن و تامین قیر باید مشکلات مسکن را حل کنیم.

مهرآبادی بیان کرد: ۲۵ هزار کلاس درس نیاز داریم که ۵۰۰ مورد را ما می‌توانیم بسازیم و ۴۰۰ مسجد را متقبل شده ایم وقرار شد ۱۰۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه داده شود تا زیرساخت‌ها تامین شود و باید پیگیر اختصاص یک هزار میلیارد تومان دوم باشیم تا کار‌ها تسریع شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: از محل اسناد خزانه، فروش زمین و یارانه باید پروژه مسکن مهر به پایان برسد.

وی با بیان اینکه اگر لایحه تصویب شود مشکلی نخواهیم داشت، گفت: تامین خدمات زیربنایی در اولویت تکمیل مسکن مهر است امیدواریم با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان بتوانیم پروژه‌های آماده را هر چه سریع‌تر تحویل دهیم.

انتهای پیام/پ

بررسی وضعیت مسکن مهر در قزوین

برچسب ها: مسکن مهر ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.