رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: گزارش خسارت ناشی از سیل اخیر، توسط دستگاه‌های اجرایی در حال تهیه است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده پلدختر بازدید کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز چهارشنبه به همراه نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان و فرماندار بروجرد از مناطق آسیب‌دیده شهر معمولان و دیواره ساحلی آن بازدید کرد.

وی پس از بازدید از مناطق آسیب‌دیده بخش معمولان پل‌دختر، از اراضی خسارات‌زده دردیا، مسکن مهر و دیواره ساحلی پل‌دختر بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید متأسفانه خسارت‌های بسیاری به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان پل‌دختر وارد کرده است.

وی افزود: در سطح استان از جمله پل‌دختر که عمق بحران در آن بیشتر احساس می‌شود، خسارات وارده ناشی از سیل توسط دستگاه‌های شهرستان در حال بررسی است که در نهایت برآورد کامل و نهایی به وزیر کشور ارائه می‌شود تا برای تصمیم‌گیری در اختیار رئیس‌جمهور قرار گیرد.

نجار افزود: این سیلاب‌ها به زیرساخت‌های مختلفی مانند ابنیه، راه‌ها و جاده‌ها، منازل مسکونی، در حوزه‌های باغی، دامی و کشاورزی خسارات وارد کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به صحبت‌های مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل در مناطق دردیا و مسکن مهر، این بحران خسارات بسیاری را به مردم وارد کرده و آنان را با مشکل مواجه ساخته است.

 

انتهای پیام/ب

بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده پلدختر

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.