آماده‌باش ستاد مدیریت بحران پلدختر/ مدیران ممنوع الخروج شدند/۵ اکیپ شرکت توزیع برق پلدختر برای مقابله با خاموشی آماده هستندفرماندار پلدختر گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران پلدختر آماده‌باش کامل داده شده‌اند و مدیران تا عادی شدن وضیعت جوی باید در شهرستان بمانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی شاخه اصلی و بسیار فعال موج بارشی که توده های تندری و بسیار قوی در پی دارد از سمت غرب وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه خطر سیلاب همراه با ورود این سامانه جدی است، گفت: این وضعیت و بارش شدید تا عصر دوشنبه در شهرستان ادامه دارد.

دستیاری اضافه کرد: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر آماده باش کامل داده شده و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان اقدام شده است؛ همچنین مدیران تا عادی شدن شرایط جوی باید در شهرستان حضور داشته باشند.

وی گفت: در این راستا به همه نیروهای امدادی اطلاع رسانی شده و امکانات لازم و ماشین آلات سنگین برای به کارگیری و مقابله با طغیان رودخانه و سیلاب در دستور کار ادارات شهرستان پلدختر قرار گرفته‌ است.

فرماندار پلدختر اضافه کرد: از طریق بخشداران آمادگی لازم به به دهیاران داده شده است.

وی افزود: با توجه به شدت بارش و خسارت احتمالی به بخش کشاورزی کشاورزان شهرستان نسبت به اتفاقات و خسارات احتمالی هوشیار باشند.

۵ اکیپ شرکت توزیع برق پلدختر برای مقابله با خاموشی آماده هستند

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر گفت: ۵ اکیپ شرکت توزیع برق پلدختر با ۲۵ نیرو برای مقابله با خاموشی احتمالی در این شهرستان آماده هستند.

محمد طاهر متش پور گفت : به خاطر وقوع بارش های سیل آسا و در راستای مقابله با قطعی احتمالی برق پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: ۵ اکیپ شرکت توزیع برق در پلدختر، معمولان، پاعلم و قلعه نصیر با ۲۵ نیرو شامل سیم بان تکنسین و کارشناس به این مناطق اعزام و در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از مشترکان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات این شرکت تماس حاصل کنند و نیروهای توزیع برق به صورت شبانه روز پاسخگوی اقشار مختلف مردم هستند.

مسکن مهر پلدختر در محاصره سیلاب/ساکنان در طبقات بالا پناه بگیرند

 شهردار پلدختر گفت: مسکن مهر شهر پلدختر در محاصره سیلاب قرار گرفته است و ساکنان آن باید در طبقات بالا پناه بگیرند.

صمد چراغی پور ، با اشاره به اینکه در پی بارش باران مسکن مهر شهر پلدختر در محاصره سیلاب قرار گرفته است، اظهار داشت: ساکنین مسکن مهر به هیچ وجه ساختمان را ترک نکنند و در طبقات بالا پناه بگیرند.

وی با بیان اینکه شرایط سیلاب به گونه ای است که مسکن مهر به صورت کامل در محاصره آب است و امکان خروج وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای امدادی به محل اعزام شده اند تا ساکنان را نجات دهند.

شهردار پلدختر با تاکید بر اینکه اکیپ های ما شامل 25 نیروی آتش نشان و شهرداری، لودر و ماشین آلات سنگین و سبک به منطقه اعزام شده اند، افزود: ساکنان مسکن مهر وحشت کرده اند، توصیه این است که خونسردی خود را حفظ کنند و به طبقات بالایی ساختمان ها بروند تا نیروهای شهرداری آن ها را نجات دهند.

چراغی پور یادآور شد: به کسانیکه خانه آن ها در مسیر کانال ها است توصیه می شود در صورت امکان منازل را ترک کنند و به مناطق امن بروند.

سقوط یک خودرو به رودخانه کشکان؛ از سرنشینان خودرو خبری نیست

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: به علت بارندگی زیاد در محور پلدختر به معمولان یک دستگاه خودروی تیبا به داخل رودخانه کشکان سقوط کرد که از سرنشین یا سرنشینان آن خبری در دست نیست

علی کیانی گفت: طبق گزارشی که به هلال احمر داده شده یک دستگاه خودروی تیبا در محدوده پل پاپی حیدر زیودار به داخل رودخانه کشکان سقوط کرده واز سرنشینان آن خبری در دست نیست. به اتفاق نیرو‌های هلال احمر در حال رفتن به محل حادثه هستیم که به علت بارش شدید باران نیرو‌های پلیس راه این محور را بسته وتمام ماشین‌های این محور را کنار زده است

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر با اشاره به اینکه هنوز از سرنشین یا سرنشینان خودروی تیبا خبری در دست نیست عنوان کرد: به محض باز شدن جاده نیرو‌های هلال احمر به محل حادثه می‌روند. درمنطقه دردیا آبگرفتگی وجود دارد که نیرو‌های هلال احمر وشهرداری در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: حوادث طبیعی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
ای کاش مسئولان ، مسکن مهر را کامل میکرد و نمی گذاشت که این گرفتاری ها بوجود آید .