تمرینات تیم پدیده که قرار بود از امروز برای نیم فصل دوم پیگیری شود به دلیل مشخص نبودن شرایط مالکیت بدون حضور گل محمدی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام گل محمدی، تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان قرار بود از امروز (یکشنبه 8 دی) برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران، مجددا پیگیری شود اما این تمرینات بدون حضور یحیی گل محمدی سرمربی این تیم آغاز شد.

در حالی که قرار بود باشگاه پدیده به یک شرکت خصوصی واگذار شود اما مسئولان شرکت پدیده از فروش باشگاهشان منصرف شدند تا شرایط تیم همچنان مبهم باقی بماند.

گفته می شود اگر باشگاه واگذار نشود ، یحیی گل محمدی نیز که به طور غیرمستقیم استعفا داده بود، به این تیم بازنمی گردد و تا مشخص نشدن وضعیت باشگاه، در تمرینات پدیده شرکت نمی کند. گل محمدی پس از پایان نیم فصل برای استراحت به دبی رفت و پس از بازگشت به ایران ، در مشهد نماند و در حال حاضر در تهران به سر می برد و منتظر است تا تکلیف تیمش مشخص شود.

مسئولان شرکت پدیده مادر در حالی با فروش باشگاهشان مخالفت کردند که از لحاظ مالی نیز به تیم کمکی نمی کنند و مدتهاست از طرف این شرکت به تیم پدیده مبلغی واریز نشده است.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد

دلیل محرومیت بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده چیست؟

صدرنشینی تیم فوتبال پدیده خراسان تثبیت شد


انتهای پیام/

وضعیت نامشخص پدیده برای نیم فصل دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار