بر اساس گزارش یک مرکز حقوقی، از آغاز تجاوز به استان تعز تا پایان آن در ماه نوامبر گذشته، دو هزار و شصت و دو نفر کشته شده‌اند که سیصد و سی و هفت نفر از آن‌ها کودک هستند.

گزارش درباره اوضاع انسانی در تعز یمن/ بیش از ۴ هزار نفر کشته و زخمی شده‌اندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از گزارش مرکز حقوق و توسعه "عین" درباره اوضاع انسانی استان تعز پس از حمله متجاوزان و مزدوران اعلام کرد شمار کشته شدگان از زمان آغاز تجاوز به تعز تا پایان آن در ماه نوامبر گذشته به دو هزار و شصت و دو نفر رسید که سیصد و سی و هفت نفر آن‌ها کودک و یکصد و نود و هشت نفر نیز زن هستند.

بر اساس این گزارش در این مدت شمار زخمی‌ها در تعز به دو هزار و صد و هفتاد و نه نفر رسید که دویست و نوزده نفر از آن‌ها کودک و صد و بیست و هفت نفر از آن‌ها زن بودند.

این گزارش افزود مزدوران در سال جاری در تعز مرتکب یکصد و چهل و دو مورد آدم ربایی شدند، هشتاد و شش مورد ترور انجام دادند و دویست و بیست و چهار بار افراد رهگذر را هدف قرار دادند.

در بخش دیگر این گزارش آمده است در سال جاری چهل و هفت مورد تجاوز جنسی در استان تعز به ثبت رسید و در این مدت پنجاه و نه جسد بی سر پیدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، بحران انسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار