شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد در عملیات تهاجمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه قیفه در استان البیضاء، خسارت‌های سنگین مالی و جانی به القاعده وارد شد.

وارد شدن خسارات سنگین مالی و جانی به القاعده در استان البیضاء یمنبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد در عملیات تهاجمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه قیفه در استان البیضاء خسارت‌های سنگین مالی و جانی به القاعده وارد شد.

در عملیات مذکور، شماری از مواضع بازپس گرفته شد و عناصر القاعده از آنجا بیرون رانده شدند.

المسیره همچنین از انهدام خودرو حامل مهمات در جبهه الخلیفین در خب و الشعف در استان الجوف و کشته یا زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد. یک منبع نظامی گفت در جبهه القرن در استان نهم، پنج مزدور کشته و شماری هم زخمی شدند.

این منبع نظامی همچنین از حمله توپخانه‌ای به مواضع مزدوران در جبهه الحول در نهم و کشته یا زخمی شدن شماری از آن‌ها خبر داد.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به نقض توافق آتش بس در الحدیده ادامه می‌دهند و سنگر‌های جدیدی در جنوب این شهر برپا کردند. بر اساس این گزارش اشغالگران و مزدوران با تجهیزات سنگین، منطقه دوار الجمل در جنوب الحدیده را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار