فرماندار ایلام گفت: باید مردم و همه دلسوزان نظام خطشان را با دشمن مشخص و با همه افرادی که با انقلاب کینه ورزی دارند مرزبندی کنند.

۹ دی متعلق به نظام و همه نیروهای انقلابی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، معروف بسطامی فرماندار ایلام با گرامیداشت ایام الله ۹ دی گفت: ۹دی متعلق به نظام و کشور و همه نیروهای انقلابی بوده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری این روز را با عنوان بصیرت نامگذاری کردند پس همه ما در قبال آن مسؤلیت داریم.

بسطامی با اشاره به نقشه دشمنان برای کشور، افزود: این انقلاب خون بهای هزاران هزار شهید بوده و به این راحتی بدست نیامده که به راحتی از دست برود.

وی ۹ دی را یکی از روزهای انقلاب عنوان و اظهار کرد: همه افراد در سلایق و گروه های فکری مختلف که در لوای کشور و انقلاب فعالند وجه مشترکاتی دارند که یکی از آنها همین ۹ دی می باشد.

بسطامی اضافه کرد: همه در این روز که قطعا برای تمام جریانات نیز مهم بوده خشم و انزجار خود را علیه نظام استکبار و دشمنان نظام نشان خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به لزوم همبستگی ، عنوان کرد: در روز ۹ دی بصورت همبسته و با انسجام همچون سایر روزهای انقلاب همچون ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حضور داشته و بعنوان نیرویی انقلابی در خدمت انقلاب همواره از اهداف نظام دفاع می کنیم.

انتهای پیام/اس

 

حماسه 9دی در ایلام

برچسب ها: 9دی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.