کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود اعلام جدایی بعد از دیدار‌های جام ملتها، برای ماندن در کشورمان دوباره چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز کی‌روش برای ماندن در ایرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در روز‌های اخیر بار‌ها در مورد جدایی از تیم ملی فوتبال ایران حرف زده است و معتقد است باید بعد از ۸ سال از ایران برود و تجربه جدیدی را با یک تیم دیگر داشته باشد، اما مهمتر از جدایی او دلیل این اتفاق است که کی روش در توهمات اخیرش مدعی است برخی از داخل کشور به او ضربه می‌زنند و در کار او خلل ایجاد می‌کنند.

کی روش در تازه‌ترین اظهارات خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر و پس از اینکه اعلام شد او با فدراسیون کلمبیا توافق مالی کرده است و بعد از جام ملت‌ها از ایران جدا می‌شود، مدعی شد ماندن یا رفتن او از ایران به نتایج ملی پوشان ایران در جام ملت‌ها بستگی دارد و به نظر می‌رسد او هنوز تمایل دارد با ایران سومین جام جهانی را تجربه کند و این مضووع به بازی‌های امارات بستگی دارد.

شاید قهرمانی و یا رسیدن به جمع ۴ تیم برتر آسیا بتواند کی روش را مجاب کند که باز هم با ایران تمدید قرارداد کند و این در صورتی است که وزارت ورزش و جوانان با توجه به اظهارات اخیر او باز هم رغبت داشته باشد با این سر مربی کار کند.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال کشورمان پا به توپ شدند

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

ستاره سرخ پوش مدیر باشگاه را تهدید به جدایی کرد


انتهای پیام/

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمدید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار