بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم، اما کار راحتی در پیش نداریم.

چشمی: شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات خوبی داشتیم. بازی دوستانه مقابل تیم ملی فلسطین برگزار کردیم و در آخرین بازی دوستانه به مصاف قطر می‌رویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: این تیم ملی کشور ما است برایمان نتیجه نگرفتن هیچ سودی ندارد. نتیجه گرفتن به سود بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون و همه فوتبال ایران است. متأسفانه این اتفاقات فقط در کشور ما رخ می‌دهد که همه فقط انتقاد می‌کنند و برخی حرف از نتیجه نگرفتن می‌زنند. ما این مسائل را در ایران می‌بینیم. اگر تیم نتیجه نگیریم برای همه بد می‌شود تمام تمرکز بازیکنان فقط روی موفقیت تیم ملی است. امیدوارم پیشکسوتان هم از ما حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

مدافع تیم ملی اظهار داشت: کمبود‌هایی حتی قبل از جام جهانی وجود داشت و بعد از جام جهانی هم هست، اما ما از روزی که به قطر آمدیم در صحبت‌هایمان هم گفتیم همه چیز را کنار می‌گذاریم و فقط تمرکزمان روی کسب نتیجه است، اما به هر حال کمبود‌ها هست.

چشمی تصریح کرد: تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد، اما بدون شک قهرمانی راحت نیست. اگر راحت بود ما در این چند سال قهرمان می‌شدیم. گروه راحتی نداریم. فوتبال ما بزرگ است و ما با توجه به عملکردمان در جام جهانی این شانس را داریم که قهرمان شویم، اما به هیچ‌وجه این کار راحت نیست و نباید فکر کنیم کار ساده‌ای در پیش داریم.

وی بیان داشت: من قبل از این در دفاع بازی می‌کردم و در هر پستی که بتوانم کمک کنم تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا به تیم ملی کمک کنم.


بیشتر بخوانید:

خوشحالی رسانه خارجی از مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران!

کُری خوانی ملی پوشان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی/ کی‌روش یک خبرنگار را تهدید کرد

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

آزمون در تمرین شرکت نکرد/ قلی زاده و جهانبخش اختصاصی تمرین کردند + تصاویر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار