بروزرسانی شیائومی می ۸ - Xiaomi Mi 8 با دو قابلیت جدید برای دوربین این دستگاه

شیائومی با ارائه یک بروزرسانی جهانی، دو حالت Super Night Scene و فیلمبرداری فوق‌‌آهسته را به شیائومی می۸ - Xiaomi Mi 8 و می۸ اکسپلورر Mi 8 Explorer اضافه می‌کند.

بروزرسانی Xiaomi Mi 8 دو قابلیت جدید به دوربین این دستگاه اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی در بروزرسانی جهانی MIUI 10.1.2.0، حالت Super Night Scene و فیلمبرداری فوق‌العاده آهسته (super slow motion video recording) را به  شیائومی می۸ - Xiaomi Mi 8 و می۸ اکسپلورر Mi 8 Explorer اضافه می‌کند. این بروزرسانی ۲۸۸ مگابایت حجم دارد و نباید با بروزرسانی چینی که بعد از آزمایش بتا در ماه نوامبر عرضه شد، اشتباه گرفته شود.

هر دو ویژگی‌هایی که در این بروزرسانی اضافه شده‌اند، اواخر ماه اکتبر با شیائومی می میکس۳ - Xiaomi Mi Mix 3 عرضه می‌شوند. در حالت Super Night Scene، دوربین تلفن همراه ۸ عکس با نورهای مختلف می‌گیرد و آن‌ها را برای تولید یک عکس روشن‌تر با هم ادغام می‌کند. اگر هیچکدام از گوشی‌های شیائومی می۸ و می۸ اکسپلورر را ندارید، با خرید گوشی شیائومی می میکس۳ می‌توانید به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنید.

تا پیش از اضافه شدن قابلیت ضبط فیلم بسیار آهسته ۶۹۰ فریم بر ثانیه‌ای که در بروزرسانی جدید ارائه می‌شود، شیائومی می۸ توانایی ضبط فیلم آهسته با ۲۴۰ فریم در ثانیه را داشت.

همچنین شیائومی اعلام کرده که محصول بعدی که به حالت Super Night Scene و فیلم‌برداری فوق‌ آهسته ۹۶۰ فریم بر ثانیه‌ای مجهز می‌شود، شیائومی می۸ پرو خواهد بود. شیائومی همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات به کاربران خود دارد. به همین دلیل این شرکت هر چند وقت یک بار پس از بررسی نیازهای کاربران و تکنولوژی‌های نوین، بروزرسانی جدیدی ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید شیائومی می۸ -  Xiaomi Mi 8 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار