21 عنوان کتاب از انتشارات مرسل در سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان به عنوان 377مین نمایشگاه مراکز استانی کشور و چهاردهمین نمایشگاه استان اصفهان در آیینی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی پورمدنی، مدیر مسئول انتشارات مرسل، در این آیین همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کاشان افزود: این 21 عنوان کتاب از مولفان کاشانی با موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی، علمی، شعر و روان شناسی در سال جاری چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: «از امروز موفقیت رویا نیست» از محمدرضا پیغمبری، «خشونت خانگی» از آتشی، «گیاهان دارویی» از شرکت گیاهان دارویی باریج اسانس، «شهیدان کاشان» از علی اصغر شاطری، «آهو» از مهین سالار،«سبزه های آتش» از خانم ریاضی و آقای هاشمیان، «مجموعه شعر تسبیح اشک»از محمود شریفی کاشانی (متخلص به کمیل)«یوگا» ازخانم جمعدار «پله پله تا شهادت» از صنعتکارو «دیوان صفایی نراقی»از صفایی تعدادی از این 21 عنوان کتاب است.

مدنی پور، با تاکید بر پیشرفت و تحول شرایط چاپ و نشر کتاب با ورود کتاب های دیجیتال به عرصه نشر الکترونیک گفت: نشر مرسل نیز به این سمت و سو رفته است که کتاب های خود را در این قالب عرضه کند.

وی، استفاد ه از پتانسیل خیرین و ظرفیت عظیم بخش خصوصی را در کاشان تاکیدکرد و گفت: عرصه کتاب و کتابخوانی می تواند با مشارکت و حمایت ظرفیت های خیرین و کارخانجات صنعتی فعال در شهرستان فرهنگ کتاتب و کتابخوانی را ترویج و افزایش دهد.
به گفته وی،انتشارات مرسل که از سال 69 در کاشان تاسیس شده دومین انتشاراتی این شهرستان است که تا کنون بیش از 400 عنوان کتاب را نشر داده است.

مدیر مسئول انتشارات مرسل، تاکیدکرد:این انتشارات تاکنون برای چهار دوره به عنوان ناشر برگزیده نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب و معرفی شده است.

شایان ذکر است: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با عرضه بیش از 63 هزار عنوان کتاب از 276 ناشر و نمایندگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای پنجم تا ۱۱ دیماه در مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) در حال برگزاری است.
این نمایشگاه با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، بانک شهر، شهرداری کاشان و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان برپا شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.