ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور ﺩﺭ رده سنی بزرگسالان ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻧﺪ.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور ﺩﺭ رده سنی بزرگسالان که در روز‌های چهارم ﺗﺎ هفتم دی ماه در سالن بدمینتون شهرستان گنبد کاووس جریان داشت، با شناخت قهرمانان این مرحله در قسمت یک نفره و دونفره به پایان رسید.

در قسمت یک نفره که با شرکت ۷۸ نفر انجام گرفت سروش اسکندری از زنجان با پیروزی برابر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

امیر جباری از همدان دوم شد و به مدال نقره دست یافت و مهران شهبازی از کردستان و آرمین زکی زاده از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال برنز را از آن خود کردند.

در قسمت دونفره این رقابت‌ها نیز، صدرا صادقی و علیرضا قاسمی (آزاد) با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند و مدال طلا را کسب کردند.

تیم دونفره عباس زورمند و امیر قاسمی (آزاد) دوم شدند و صاحب مدال نقره شدند و تیم‌های دونفره عرفان شاه حسینی و امیر حسن نورعلیان از تهران به همراه سعید بابیانی و محمد امین علی اکبریان از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک قسمت دونفره دست یافتند و مدال برنز را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، مدال‌ها و احکام نفرات برتر از سوی مسئولان حاضر به قهرمانان اهداء ﺷﺪ.

اﻧﺘﻬﺎی ﭘﻴﺎﻡ/م
 

 نتایج مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان ﻛﺸﻮﺭمشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.