یک روزنامه انگلیسی از تمایل سرمربی تیم فوتبال یوونتوس برای هدایت شیاطین سرخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که "سولشائر" به طور موقت هدایت من یونایتد را تا آخر فصل در دست خواهد داشت، روزنامه «تایمز» انگلیس مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی کنونی تیم فوتبال یوونتوس ماعلاقه دارد هدایت قطعی منچستریونایتد را برعهده بگیرد.

باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته ژوزه مورینیو را به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشت و اولگنار سولسشائر را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت معرفی کرد.

نام مائوریسیو پوچتیینو و زین الدین زیدان به عنوان گزینه‌های اولیه برای این سمت مطرح شد، اما تایمز گزارش می‌دهد که آلگری نیز می‌خواهد مورد توجه قرار گیرد.

این روزنامه گزارش می‌دهد که مربی یووه حدود یک سال است که در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت کرده و در گذشته برای کار در لیگ برتر ابراز آمادگی کرده است.

این نشریه انگلیسی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که پیش از این لوچانو موجی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس مدعی شده بود آلگری فصل آینده سرمربی رئال مادرید و زین‌الدین زیدان نیز جانشین وی روی نیمکت راه‌ راه پوشان تورین خواهد شد.

سولشائر شروع قدرتمندی با شیاطین سرخ داشته و این تیم را به 2 پیروزی ۵ بر یک و ۳ بر یک مقابل تیم‌های کاردیف‌سیتی و هادرزفیلد تاون رسانده است.


بیشتر بخوانید:

کاردیف ۱ -۵ منچستریونایتد /شروع رویایی سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ

لیورپول - منچستریونایتد/ جهنم آنفیلد آماده پذیرایی از شیاطین سرخ

چلسی ۲ - ۰ منچسترسیتی /ساری بال، تیکی تاکای پپ را به زانو درآورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار