رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره امشب با برگزاری چند دیدار هم زمان پیگیری شد.

شکست غیرمنتظره منچسترسیتی و چلسی مقابل مهمانان/برایتون در غیاب جهانبخش مغلوب شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۶ دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های مدعی منچسترسیتی و چلسی مقابل حریفان خود شکست خوردند.

تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان تیم کریستال پالاس بود که با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد در این بازی ایلکای گوندوگان در دقیقه ۲۷ منچسترسیتی را پیش انداخت، اما در ادامه دروازه این تیم سه بار باز شد. جفری شلوپ در دقیقه، آندروس تاونسند در دقیقه ۳۵ و لوکا میلی‌وویویچ در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی این گل‌ها را به ثمر رساندند. کوین دی‌بروینه در دقیقه ۸۵ اختلاف را برای سیتی به حداقل کاهش داد، اما تیمش در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

سیتی با تحمل دومین شکست فصل خود اختلافش با لیورپول صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یافت در دیگر مسابقه حساس چلسی میزبان لسترسیتی بود که با یک گل مغلوب شد. جیمی واردی دز دقیقه ۵۱ تک گل روباه‌ها را به ثمر رساند.

چلسی با ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و لستر با ۲۵ امتیاز نهم است.

برایتون نیز در غیاب بازیکن ایرانی‌اش علیرضا جهانبخش در خانه بورنموث با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و نهمین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

نتایج سه بازی دیگر امشب لیگ برتر به شرح زیر است:

هادرزفیلد یک – ساوتهمپتون ۳

نیوکاسل صفر – فولام صفر

وستهام صفر – واتفورد ۲


بیشتر بخوانید:

پیروزی شالکه و لایپزیش مقابل حریفان

پیروزی خانگی هرتابرلین مقابل اینتراخت

دورتموند فاتح دربی روهر شد/صعود بایرن مونیخ به رتبه دوم

افزایش اختلاف دورتموند با تعقیب کنندگان در صدر/لوکباکیو مونیخ را به آتش کشید


انتهای پیام / 

نگاهی به نتایج لیگ  جزیره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار