معرفی بازی موبایلی Cubiti Dash 'n' Dodge + تصاویر

محیط بازی Cubiti Dash 'n' Dodge به شکل یک چهار گوش است که خود آن هم از کنار هم قرار گرفتن مربع‌های کوچک‌تر، تشکیل شده است.

معرفی بازی موبایلی  Cubiti Dash 'n' Dodge  + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دنیای بازی‌های رایانه‌ای دنیایی خاص و هیجان انگیز است و شرکت‌های بازی‌سازی همواره سعی کرده‌اند تا بتوانند این هیجان را به بازی‌های موبایلی نیز اهدا نمایند. یکی از بازی‌هایی که در میان بازی‌های موبایلی خودنمایی می‌کند، بازی Cubiti Dash 'n' Dodge است که دارای گیم پلی تقریباً ساده‌ بوده و مخاطب را زیاد درگیر نمی‌کند.

بازیکن در حین بازی Cubiti Dash 'n' Dodge صاحب یک مکعب است که می‌تواند آن را با لمس هر نقطه‌ دلخواه از صفحه نمایش، به همان نقطه منتقل کند. هر چند ثانیه یک بار، به صورت رندوم یک یا چندین توپ جنگی، در یکی از خانه‌های محیط بازی Cubiti Dash 'n' Dodge  ظاهر می‌شوند. این توپ‌ها تنها پس از چند ثانیه از ظاهر شدنشان، ردیف و یا ستونی که در آن قرار گرفته‌اند را منفجر می‌کنند. شما به عنوان بازیکن بازی Cubiti Dash 'n' Dodge می‌بایست جوری مکعب خود را در محیط بازی جابه‌جا کنید که در مسیر انفجار این توپ‌ها قرار نگیرد.


بیشتر بخوانید: علایم اعتیاد به بازی‌های آنلاین


معرفی بازی موبایلی  Cubiti Dash 'n' Dodge+ تصاویر

گیم پلی بازی Cubiti Dash 'n' Dodge

گیم پلی بازی Cubiti Dash 'n' Dodge را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد؛ بخش اول که Dash نام دارد یک جور حالت رکوردی است. در این بخش دوربین از بالا به سمت پایین حرکت می‌کند و شما هم مجبور هستید تا همراه با دوربین به جلو بروید. هر چه بیشتر جلو بروید طبیعتاً رکورد بهتری هم از خود بر جای می‌گذارید. در گوشه و کنار محیط بازی، سکه‌هایی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را جمع آوری کنید. در واقع می‌توان گفت که بخش Dash بازی یک جور منبع برای جمع آوری سکه است تا به کمک این سکه‌ها بتوانید وارد بخش دوم بازی که Dodge نام دارد، بشوید. در بخش Dodge برای ورود به هر مرحله می‌بایست تعداد مشخصی سکه را برای باز کردن آن مرحله، پرداخت کنید. در این بخش، بر خلاف بخش Dash دوربین دیگر متحرک نیست و به صورت ثابت روی محیط هر مرحله باقی می‌ماند.

 

معرفی بازی موبایلی  Cubiti Dash 'n' Dodge+ تصاویر

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: Cubiti Dash ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار