معرفی بازی Eqqo

بازی‌های موبایلی امروزه طرفداران خاص خود را دارند و همین امر سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده بازی سعی کنند بهترین‌ها را به بازار ارائه دهند و کاربران خو را به نوعی به دام بیاندازند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های موبایلی امروزه طرفداران خاص خود را دارند و همین امر سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده بازی سعی کنند بهترین‌ها را به بازار ارائه دهند و کاربران خو را به نوعی به دام بیاندازند.

در بین بازی های بیشمار موبایلی بازی هایی پیدا می شوند که احساسی بوده و گیمر را را مجذوب خود کنند، و از این رو باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با برخی از بازی های موجود در بازار آشنا نماید و امروز به سراغ معرفی بازی Eqqo رفته است ، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی Eqqo

بازی Eqqo

بازی احساسی و زیبای eqqo یکی از بازی‌های خوب اندروید است و با داستان خود بهتر هم شده و با طراحی محیط، گرافیک و گیم پلی خود خیلی‌ها را مجذوب خود می‌کند.


دانلود کنید: بازی پرطرفدار Zombie Derby 2 


هدف کلی داستان رساندن یک تخم مرغ به درختی موسوم به درخت مادر است که در این راه چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت. مادر روایتگر داستان بازی است و فضای هنری این بازی اندروید، ساعت‌ها بازیکنان را درگیر خودش می‌کند.

داستان این بازی توسط مادر EQQO روایت می‌شود و با الهام گیری از افسانه‌ها و معماری باستانی اتیوپی، توانسته است فضاسازی بسیار هنرمندانه‌ای را صورت دهد.

معرفی بازی Eqqo

چنین روندی باعث ایجاد روایتی می‌شود که این پسرک باید با همراه مادرش آن را طی کند و چشمان نابینای خود را به دست کنترل مادرش بسپارد.

شما در واقع هدایتگر این پسر نابینا هستید و باید با عبور دادن وی از موانع و پازل‌های مختلف، بتوانید تخم مرغ خواسته شده توسط درخت مادر را سالم به مقصد برسانید.


بشناسید و دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران


این روایت کلی داستان بازی را شامل می‌شود و می‌توان گفت که به بهترین شکل ممکن توسط عناصر هنری بازی، پوشش داده شده است.

در بین راه، پازل‌های بازی راحت‌ترین موانع شما هستند و شیاطین بازی از هر کاری برای جلوگیری از حرکت شما استفاده می‌کنند.

لحظه به لحظه بازی به صورت هنرمندانه دنبال می‌شود و یکی از بهترین آثار این سبک را در پلتفرم موبایل شاهد هستیم.

معرفی بازی Eqqo

شهر‌ها دارای اتمسفری دلهره آور است که باعث ترس پسرک می‌شود و کلمات مادرش او را آرام‌ می‌کند.


دانلود کنید: بازی Drift Zone: Trucks برای اندروید


رابطه این مادر و فرزند بسیار احساس است و باعث شگفتی شما خواهد شد.

اهریمن‌های بازی طوری طراحی شده‌اند که همواره جهان بازی را سیاه و کدر می‌کنند و باعث می‌شود که راه صحیح قابل تشخیص نباشد.

معرفی بازی Eqqo

در این هنگام باید به چشمان مادر اعتماد و نیرو‌های تاریکی را دفع کنید.

شما باید به صورت استراتژیک مسیر حرکتی پسرک را طوری تعیین کنید که گرفتار تله‌ها نشوید و شانسی برای حل کردن پازل‌ها داشته باشید.

شما کنترلی روی دیالوگ‌ها ندارید و در حالت کلی باید به نحوه روایت داستان از زبان مادر، گوش فرا دهید.

بازی EQQO را می‌توان اثر جالب توجهی دانست که روایت گیرا و جذابی دارد و همه عناصر در خدمت داستان هنری بازی قرار گرفته‌اند.

این بازی برای اندروید قابل دانلود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار