معرفی بازی God of war +تصاویر

دانستن و اطلاع یافتن از داستان بازی برای برخی از گمیر‌ها و افراد جالب و خواندنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: امسال سال خوبی برای گیمر‌ها بود؛ انتشار بازی God of war و معرفی the last of us ۲ سبب شد تا طرفداران شرکت sony افزایش یافته و گیمر‌ها به سمت این شرکت هجوم بیاورند.

دانستن و اطلاع یافتن از داستان بازی برای برخی از گمیر‌ها و افراد جالب و خواندنی است و از این رو باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب به معرفی بازی God of war بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم درصورتی که به این نوع بازی‌ها علاقمندید با ما همراه باشید.

معرفی بازی God of war +تصاویر

بازی God of war

بازی God of war جزء آن دسته از بازی‌هایی بود که از همان نسخه‌های اولیه محبوبیت زیادی در بین دیگر بازی‌ها پیدا کرد و شاید این محبوبیت به دلیل خشونت زیاد، داستان پردازش شده و ... باشد.


بیشتر بدانید: فروش عنوان God Of War 4 از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرد 


گیم پلی بازی و بسیاری از ویژگی‌های آن سبب شده تا این بازی بیش از حد محبوب شود که با انتشار نسخه چهارم از این بازی انقلابی عظیم در صنعت بازی سازی رخ داد بگونه‌ای که در همان هفته‌های اول شاهد صدر نشینی این بازی در جدول فروش بسیاری از کشور‌ها بودیم و از طرفی نمرات بسیار خوب این بازی یاعث شد تا درسی برای دیگر بازی سازان شود.

معرفی بازی God of war +تصاویر

داستان بازی God of war

برای جلوگیری از لو رفتن داستان بازی سعی می‌کنیم مطالب را خلاصه‌تر و غیرشفاف‌تر بیان کنیم.

بازی، داستان همان شخصیت خشن و دوست داشتنی نسخه‌های قبل kratos را روایت می‌کند، اما با کمی تغییرات!

این شخصیت در این بازی به نظر کاملتر و آرام‌تر شده و شاهد خشونت کمتری در وی هستیم، همچنین ریش kratos به او ابهت خاصی بخشیده است، اما نگران نباشید خشونت kratos در مبارزات بازی بیشتر از نسخه‌های قبل شده و از بین بردن دشمنان در این بازی لذت خاص خودش را دارد.

معرفی بازی God of war +تصاویر

اگر با سلاح‌های kratos در نسخه قبل خاطره دارید باید با آن‌ها خداحافظی کنید چرا که kratos در این نسخه سلاح‌های جدیدی در دست دارد.


بیشتر بدانید: بهترین بازی‌‌های سال 2017 کدامند؟ 


یک تبر که شبیه به چکش ثور است و می‌توانید آن را به سمت دشمنان پرتاب نماید و با فشردن یک دکمه آن را به دستان kratos بر گردانید.

علاوه بر این تبر، می‌توانید با دستان kratos دشمنان را تکه و پاره کنید!

معرفی بازی God of war +تصاویر

در این بازی فرزند kratos سعی می‌کند تا کمک پدر خود به آخرین وصیت مادرش عمل کند و ما شاهد ماجراجویی این دو نفر در دنیای عظیم نورس و افسانه‌های آن هستیم.


ببینید: تاریخ عرضه نسخه بتای The Crew 2 در کنفرانس یوبی سافت مشخص شد +تریلر 


طراحی محیط بازی بسیار خوب صورت گرفته است و یک بازی زیبا و جذاب را تجربه می کنیم.

گرافیک و گیم پلی عالی و از طرفی اضافه شدن ویژگی‌های سبک نقش آفرینی تجربه بازی را شیرین‌تر کرده است.

معرفی بازی God of war +تصاویر

و ما شاهد یک بازی عالی از نظر گیمر‌ها هستیم.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از دست بازی‌های آنلاین و آپدیت‌های آن‌ها رها شوید و زمان خود را صرف یک بازی داستانی کنید با شروع فصل تابستان و تعطیلات تابستانی این بازی را خریداری کرده و لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این بازی فقط برای Play Station ۴ منتشر شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار