معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از باز و تمام محور‌های مواصلاتی استان و تردد وسایل نقلیه بصورت عادی و ایمن خبرداد.

محور‌های مواصلاتی لرستان باز و ایمن هستندحبیب جمشیدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  گفت: بنا به گزارش دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های همکاران در سراسر استان، آسمان استان نیمه ابری و بارش باران را در اکثر محور‌های استان شاهد هستیم در محور‌های خرم آباد- بروجرد، بروجرد - نهاوند، خرم آباد به بیرانشهر، نوژیان و سپیددشت بارش به صورت برف است، اما با آماده باش و حضور به موقع همکاران، عملیات برفروبی و نمک پاشی در حال انجام و تردد روان و ایمن در همه محور‌ها برقرار است.

وی افزود: به هموطنان توصیه می‌شود حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز و درصورت سفر، تجهیزات ایمنی نظیر زنجیرچرخ و همچنین پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وضعیت محور‌های مواصلاتی در دو شهرستان

مهدی پاپیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دوره چگنی:
در تمام نقاط شهرستان بارش باران را شاهد هستیم، با تلاش راهداران تردد در محور‌ها روان و عادی است.
در حال حاضر تعداد دو اکیپ راهداری در حوزه استحفاظی مستقر هستند.

امین گودرزی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد:
در گردنه هیراب در محور بروجرد- اراک بارش برف و مه غلیظ را شاهد هستیم. راهداران با تعداد ۷ دستگاه
ماشین آلات مشغول برف روبی هستند.

در محور اشترینان نیز بارش خفیف برف را داریم که برف روبی با ۴ دستگاه ماشین آلات در حال انجام است همکاران با ۶ خودرو سبک مشغول گشت زنی هستند تا درصورت نیاز به هموطنان کمک رسانی کنند.

انتهای پیام/م

محور‌های مواصلاتی لرستان باز و ایمن

برچسب ها: هواشناسی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.