سایت فاکس اسپورتس در گزارشی به مصدومیت مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، پرداخت.

گزارش فاکس اسپورتس از مصدومیت آزمون: خطری که از بیخ گوش سردار و ایران گذشتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فاکس اسپورتس نوشت، در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پس از اینکه مشخص شد که سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال ایران صدمه دیده، ترس زیادی ایران را فرا گرفت. با این حال، مشخص شد، آسیب دیدگی او جزئی است.

با مشخص شدن وضعیت آمادگی جسمانی سردار، کل ایران نفس راحتی کشید. مهاجم ۲۳ ساله به تازگی مصدوم شده بود و همین امر کارلوس کی روش را به فکر فرو برده بود.

با این حال، معلوم شده است که آسیب جزئی است و آزمون می‌تواند در بازی دوستانه ایران برابر قطر در ۳۱ دسامبر، تیم ملی را همراهی کند.

با این حال، مهاجم روبین کازان در تلاش برای بهبود سریع تر، در آخرین جلسه تمرین بیرون نشست.

تیم ملی ایران هنوز کامل نیست، علیرضا جهانبخش همچنان صدمه دیده است. با این حال، گفته شده است که جهانبخش نیز در حال بهبود است و حتی در آخرین جلسه تمرین در برخی از قسمت‌های تمرین شرکت کرد.

ایران در گروه B. جام آسیا در کنار عراق، ویتنام و یمن حضور دارد. تیم ملی از ۷ ژانویه بازی‌های خود را با مسابقه در برابر یمن شروع خواهد کرد. سپس ۱۲ ژانویه برابر ویتنام و در روز ۱۶ ژانویه برابر عراق به میدان خواهد رفت.

 ایران اخیرا کاروان ۲۳ نفره خود را برای حضور در رقابت‌ها معرفی کرد، که بسیاری از ستارگان جام جهانی، جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کرده اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.