کلینیک تخصصی چشم، امروز در کلینیک آفتاب خرم آباد با حضور نماینده، ولی فقیه در لرستان افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم گفت: وجود چنین کلینیکی در این استان ضروری است. چنین کار‌های خیری به عنوان ثواب باقی خواهند ماند. زیباترین و بالاترین اعمال نزد خداوند خدمت به مردم است و مردم هم از افراد خیر به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم نظام جمهوری اسلامی همیشه موفق باشد نیاز به چنین متخصصین و رفع نیاز مردم است. خدا را شکر پزشکان ما در سطح دنیا حرف اول را می‌زنند و این باعث افتخار ماست. این کلینیک فقط برای استان ما نیست، بلکه سراسر کشور می‌توانند از این کلینیک استفاده کنند.

مبلغی، رئیس کلینیک آفتاب گفت:یک سال تمام به دنبال این بوده ایم که چنین مجموعه منحصر به فردی را ایجاد کنیم. در غرب کشور چنین کلینیک با تجهیزات کاملی وجود ندارد. ما در صدد هستیم این مجموعه را در آینده توسعه بیشتری دهیم.

وی در ادامه گفت: با سرمایه ۸ میلیارد تومان این کلینیک تخصصی چشم افتتاح شد که ۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است. دارای ۸۰ مترمربع فضای اتاق عمل، ۲۲۰ مترمربع فضای معاینه است و برای ۱۸ نفر از متخصصین بومی هم شغل ایجاد شده است.

وی افزود: دستگاه‌های خریداری شده امکان عمل آب سیاه چشم و عکس برداری از قرنیه و شبکیه چشم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/د

کلینیک تخصصی چشم در خرم آباد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار