انتقال قدرت به مردم یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان انتقال قدرت به مردم را یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاورد‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف علمی، کشاورزی، پزشکی، صنعتی و حوزه‌های دیگر کسب کرده است. لرستان| انتقال قدرت به مردم یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاورد‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف علمی، کشاورزی، پزشکی، صنعتی و حوزه‌های دیگر کسب کرده، اما من معتقد هستم دستاورد‌های مهم‌تری نیز داشته است.

وی با اشاره به اینکه ما مفتخریم پس از ۴۰ سال هجمه داخلی و خارجی، اما همچنان اسلام جوهره اصلی حکومت دینی است، افزود: هرچند این ادعای سختی است، اما توانسته‌ایم آن را حفظ کنیم و مستند آن قانون اساسی به عنوان نقشه راه است که براساس قرآن و اسلام نوشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: دیگر گواه این ادعا قوانین جاری است که در مجلس تصویب می‌شود و باید درشورای نگهبان توسط شش فقیه عادل و آگاه با قران تطبیق داده شوند همچنین توسط شش حقوقدان با قانون اساس که متاخذه از قرآن است وفق داده شود.

وی گفت: بالاتر از همه مواردی که اشاره شد آرمان‌های انقلاب اسلامی است که پس از گذشت چهل سال همچنان دینی و اسلامی است مانند حضور دریمن و سوریه، زیرا براساس مفاهیم قرآن باید از مظلومان در هر کجای دنیا دفاع کنیم.

سردار کشکولی تصریح کرد: نکته مهم در مورد حضور ما در منطقه آگاهی دوستان و دشمنان نسبت به نداشتن چشمداشت به سرزمین و یا دریافت دستمزد است درواقع هدف ما دفاع از مظلومان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی قوانین و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دینی است و هیچ‌گاه خللی به آن وارد نخواهد آمد، زیرا ساختار آن دینی و اسلامی است.

وی به پرسش برخی افراد جامعه مبنی بر اینکه چرا با وجود حکوت دینی شاهد دزدی، گران‌فروشی، رشوه‌خواری و موارد دیگر هستیم، خاطرنشان کرد: این مسائل را که بیان کردم ماهیت انقلاب اسلامی است، اما مشکلاتی که با آن مواجه هستیم ناشی از عملکرد ما است.

سردار کشکولی اظهار داشت:، اما دستاورد مهم دیگر که بسیار حایز اهمیت است به نقش مردم در اداره کشور مربوط می‌شود در طول تاریخ ایران همیشه و همیشه ملت یا نوکر حکومت بوده یا هیچ‌کاره و بدتر از همه پادشاهان مملکت نیزهیچ کاره بودند.

انتهای پیام/م

انتقال قدرت به مردم یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.