سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری همایش سالروز حماسه ۹ دی در ۴۰ شهر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم ولایتمدار و بصیر استان در ۴۰ شهر در نهمین سالروز حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ روز میثاق با امامت و ولایت، عزم خود را بر تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: این آیین در مساجد جامع و بقاع متبرکه استان خوزستان با حضور مردم انقلابی با سخنرانی‌های وعاظ برگزار خواهد شد تا خود را برای حضور حماسی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن آماده نمایند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی و حضور شکوهمند و مثال زدنی قشر‌های مختلف مردم در این راهپیمایی که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد تصریح کرد: حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی ۱۳۸۸ مهر تاییدی بر استمرار نظام اسلامی و پاسخ دندان شکن به توطئه‌های استکبار جهانی، عوامل فتنه گر، جریان‌های برانداز، صهیونیست‌ها و وهابیت خبیث بود و به لطف الهی انقلاب اسلامی با این حضور میلیونی پایدارتر شد و به راه پرصلابت خود ادامه داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: خلق حماسه یوم الله ۹ دی و حضور به موقع ملت انقلابی ایران نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های بعدی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رسوایی جریان فتنه گر داخلی که بی شرمانه و وقیحانه به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اهانت کردند داشت.

این مقام مسئول اذعان داشت: آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در اهواز روز یکشنبه ۹ دی ۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۱ با حضور مردم انقلابی و ولایی اهواز در حرم مطهر علی این مهزیار اهوازی (ع) برگزار می‌گردد.

به گفته حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سخنران این مراسم باشکوه سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تجدید بیعت با رهبری در همایش سالروز حماسه ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.