مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حضور در یوم الله ۱۳ آبان را عاملی برای مخابره پیام وحدت و یکپارچگی برابر مستکبران جهان عنوان کرد.

سید عبدالعلی موسوی، مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن دعوت از تمامی دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: روز فریاد استکباری ستیزی هیهات من الذهب ملت سرافراز و مقاوم ایران است.

وی اظهار داشت: حضور پرشور جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان در این راهپیمایی 13 آبان پیام وحدت و یکپارچگی در برابر مستکبران را به جهان مخابره می نماید.

موسوی تصریح کرد: ملت سرفراز ایران همواره حامی انقلاب و آرمان های والای امام و رهبری هستند و برگزاری راهپیمایی استکبارستیزی همواره با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان همراه بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه راهپیمایی امسال رویدادی ویژه و خاص خواهد بود، بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان با حضور انقلابی و پرشور خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکای مستکبر خواهند کوبید.

مدیر حراست آموزش و پرورش خوزستان افزود: از تمامی دانش آموزان و فرهنگیان خوزستان دعوت می کنم تا با حضور پورشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، مقاومت خود در برابر مستکبران را به تمام جهانیان اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار