نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان بابت احداث تله کابین هزینه شده، اما هنوز این وسیله راه‌اندازی نشده است.

۱۲ میلیارد تومان برای تله کابین علوم و تحقیقات هزینه شده است/  هیچ اشکالی ندارد مسئولان عذرخواهی‌ کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه واژگونی اتوبوس تعدادی از دانشجویان که به دنبال علم بودند، قربانی شدند و به نظرم مسئولان دانشگاه آزاد و واحد علوم تحقیقات حتماً باید این حادثه را ریشه یابی و اگر کسی واقعاً مقصر بوده است را مجازات کنند.

وی ادامه داد: بین 10 تا 12 میلیارد تومان بابت احداث تله کابین هزینه شده اما هنوز این وسیله راه‌اندازی نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در کنار تله کابین می‌توانست در این دانشگاه مونوریل هم راه‌اندازی شود، افزود: جاده‌های دانشگاه علوم و تحقیقات می‌توانست سرعت‌گیر داشته باشد اما اینطور نبوده است و اتوبوس‌های به کار رفته در این واحد فرسوده و نسلشان‌ از بین رفته است اما مسئله مهم این است که چرا هنوز از این وسایل نقلیه در دانشگاه استفاده می‌کنند.

کواکبیان ادامه داد: خانواده‌های زیادی به ما مراجعه می‌کنند که ما به موقع شهریه پرداخت می‌کنیم و انتظار داریم امکانات خوبی در اختیار فرزندانمان باشد، اینگونه اتفاقات باید درس عبرتی برای همه ما باشد و هیچ اشکالی ندارد که مسئولان عذرخواهی‌ کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کواکبیان در مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۷
این تله کابین یه طرح الکی بود که عملا اگر شما یکبار هم به علوم تحقیقات مراجعه کرده باشید میبنید که این طرح اصلا کاربردی برای نقل و انتقال دانشجویان نمیتونست داشته باشه، کجای دنیا دانشجوها برای تردد از تله کابین استفاده میکنن!!! اصلا تلکه کابین چقدر ظرفیت حمل و نقل داره که بتونه یه دانشگاه با بیش از 40 هزار دانشجو رو ساپورت کنه و...، میشد به جای اینکار چندتا اتوبوس و یه ناوگان حمل و نقل درست محیا کرد
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
مگه پيست اسكيه كه تله كابين گذاشتن ؟
اين تله كابين فكر كي بود ؟
آخرین اخبار