مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ناشران تخصصی کشور و ناشران بین اللملی نیز حضور دارند.

ثبت نام 650 ناشر برای حضور در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست کمیته های برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت:برپایی نمایشگاه کتاب یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد در بحث ترویج فرهنگ است و امسال سیصدو هفتادو نهمین نمایشگاه کتاب استانی در کشور و ششمین نمایشگاه کتاب استانی در جنوب کرمان برگزار می شود.

وی افزود :نمایشگاه کتاب چند ظلع دارد که ناشران یک ضلع را تشکیل می دهند، ناشران آخرین آثار خود را در اختیار مردم قرار می دهند، ضلع دوم مردم و استقبال مردم از نمایشگاه است و سومین ضلع برنامه ریزی ادارات کل ارشاد است و باتوجه به تجربیاتی که در سالهای گذشته کسب شده شاهد حضور پرشور مردم جنوب کرمان در نمایشگاه کتاب بویژه در دوسال گذشته بودیم.

اسحاقی تصریح کرد: امسال در ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان 560 ناشر ثبت نام کردند و جنوب کرمان در شرایطی قرار گرفته که رضایت مندی ناشران را از استقبال و خرید مردم دنبال دارد.

وی گفت: اتفاق خوبی که در نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان افتاده است امسال کلیه ناشران تخصصی در نمایشگاه جنوب شرکت کردند و این نمایشگاه باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.

حسین اسحاقی اظهار کرد: کمیته های فرهنگی، تبلیغات،اجرایی،روابط عمومی ، پشتیبانی ،حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، ،کمیته آموزش پرورش، سبک زندگی ایرانی اسلامی، صمعی، بصری و کمیته چهل سالگی انقلاب و ....از کمیته های تشکیل دهنده نمایشگاه کتاب هستند و هر کمیته باتوجه به حوزه فعالیتش برنامه هایی را تدارک دیدند که برای ترویج فرهنگ به عموم مردم ارائه می شود .

حسین اسحاقی با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در جنوب کرمان گفت:در ششمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان ناشران بین اللملی هم نیز حضور دارند و برپایی نمایشگاه کتاب یک ظرفیت خیلی خوب برای جنوب کرمان است.

اسحاقی با اشاره به استقبال و خرید مردم از نمایشگاه کتاب جنوب کرمان در سال قبل گفت:پنجمین دوره نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور و بازدید از نمایشگاه کتاب گفت:ششمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان 22 تا 28 دی ماه به مدت یک هفته صبح ها ازساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 در محل حسینیه شهدا واقع در چهار راه فرمانداری در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

یادآور می شود:نشست کمیته های برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولین کمیته های این نمایشگاه در سالن کنفراس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

در پایان این نشست از پوستر ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام /س

 

ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار