مراسم نکوداشت نود و یکمین سال تجربه تربیت معلم و گرامیداشت هفته پژوهش در استان کرمان صبح امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، توان رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: استان کرمان بعد از تهران دومین استانی است که در سال ۱۳۰۶ تربیت معلم در آن تاسیس شده است.

وی با اعلام اینکه در کشور‌های توسعه یافته آموزش و پرورش محور است افزود: آموزش و پرورش از نظر علمی فلسفی و تجربی می‌تواند محور توسعه یک کشور باشد.

توان گفت: با توجه به اینکه معلم رکن اصلی در آموزش و پرورش است که مسئولیت تربیت را بر عهده دارد امیدواریم بتوانیم معلمینی با انگیزه، با اخلاق و با هویت در این دانشگاه تربیت کنیم.

ملانوری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز در این مراسم گفت: دانشجویان نسل سوم باید به سمت کارآفرینی بروند.

وی افزود: دانشجو‌ها در موضوعات پژوهش‌های خود، حوزه‌ی اشتغال و کارافرینی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود  استان در نظر بگیرند.

ملانوری گفت: دانشجو‌های تربیت معلم نباید خیالشان راحت باشد که پس از پایان تحصیل وارد کار میشوند بلکه باید بدانند که همه‌ی اقشار جامعه به دست معلمان سپرده می‌شوند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم به مناسبت هفته پژوهش علاوه بر تجلیل از ۱۸برگزیده جشنواره باهنر، از کتاب خوشه‌های معرفت به نویسندگی دکتر فاطمه لشکری معروف به راحیل کرمانی رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

رونمایی از کتاب حوزه تربیت معلم در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.