مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: رضا فرامرزپور دارزینی با 25 سال خدمات رسانی در جاده های این استان به عنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب شد.

راهدار کرمانی رتبه برتر کشور شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد زنگی آبادی  مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: رضا فرامرزپور دارزینی با 25 سال خدمات رسانی در جاده های این استان به عنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب شد.

افزود: این راهدار کرمانی در آیینی به منظور گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در محل سالن همایش های صدا و سیمای تهران به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد و از معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور لوح تقدیری دریافت کرد.

وی اظهار داشت: اول دی ماه با آغاز فصل سرما به نام روز راهدار نام گذاری شده و این روز نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان دور از خانه و خانواده در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه ها می کوشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه 22 گردنه برفگیر در استان کرمان وجود دارد تصریح کرد: در راستای بازگشایی مسیرهای ارتباطی از ابتدای دی ماه با استفاده از 384 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین، 350 راهدار، 32 راهدارخانه ثابت و 45 اکیپ سیار در طرح راهداری زمستانی جاده ها را کنترل و نظارت می کنند.


در لوح تقدیر این راهدار منتخب کشوری آمده است: بدون تردید مسیر پیشرفت و توسعه امروز میهن اسلامی در تمامی عرصه ها با تکیه بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می خورد.

در متن تقدیرنامه آمده است: بدون تردید راههای بین شهری به منزله شریان های حیاتی کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی متعلق به نسل های حال و آینده قلمداد می شود که نگهداری مطلوب و به هنگام از این مهم در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و پیمانکاران مجرب به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار است.

در پایان این متن تقدیر نیز چنین ذکر شده است: با تبریک این روز از جنابعالی که خدمات ارزنده ای در کارنامه خدمتی خود به ثبت رسانده اید تقدیر و تشکر نموده، از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسئلت می نماید.

 

انتهای پیام/س

 

راهدار کرمانی  ، راهدار برتر کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار