نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات سال ۹۷ کشور برگزیده شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور شد به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، بر پایه داوری کارگروه علمی ششمین همایش ملی فناوری اطلاعات، به عنوان مدیر فناوری اطلاعات (مبفا) سال ۹۷ کشور انتخاب شد.

بر اساس این گزارش؛ ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و با حمایت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» و با هدف آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاورد‌ها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

این همایش از سال ۹۱ با رویکرد ایجاد فرصت برای فعالان حوزه و مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور برگزار شده است تا بتوانند درباره نیاز‌ها و چالش‌ها و نیز دستاوردها، نوآوری‌ها و ابتکارات حاصل شده در حوزه اجرای فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور، تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار