هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که تیم شهرداری ورامین با کسب پیروزی دیگر صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

پیروزی ورامینی‌ها در خانه/ شکست والیبالیست‌های کاله در جدال حساس هفتهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های تهران، اراک، مشهد، ارومیه و ورامین پیگیری شد.

در اراک تیم شهروند این شهر مقابل تیم شهرداری گنبد به میدان رفت و در این مسابقه با حساب ۳ بر صفر تن به شکست داد. این تیم در حالی بازنده این مسابقه شد که درصد زیادی از بازیکنان خود را در نیم فصل از دست داده بود.

تیم پیکان تهران در خانه به پیروزی ۳ بر یک مقابل شهرداری ارومیه رسید تا بتواند دهمین برد خود را تصاحب کند. در تهران همچنین تیم عقاب نهاجا مقابل سایپا ۳ بر یک تن به شکست داد تا نارنجی پوشان نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنند.

در مشهد تیم پیام این شهر میزبان حساس‌ترین بازی هفته بود. تیم پیام مشهد در این هفته از مسابقات از ساعت ۱۶ به مصاف تیم کاله آمل رفت. آملی‌ها در این مسابقه مقابل جبار قوچان نژاد و یارانش با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شدند تا مشهد را دست خالی ترک کنند.

در ارومیه نیز این هفته یک مسابقه برگزار شد و ین دورنا با هدایت محمد وکیلی مقابل فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد. تیم شهرداری ورامین نیز که با صدرنشینی در پایان هفته سیزدهم عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داده بود مقابل خاتم اردکان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

**نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال:

  • شهروند اراک صفر – شهرداری گنبد ۳
  • پیکان تهران ۳ – شهرداری ارومیه یک
  • عقاب نهاجا یک – سایپا تهران ۳
  • پیام خراسان ۳ – کاله مازندران صفر
  • دورنا ارومیه یک – فولاد سیرجان ایرانیان ۳
  • شهرداری ورامین ۳ – خاتم اردکان صفر

انتهای پیام/

در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار