تیم پیکان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال مقابل شهروند اراک به پیروزی رسید.

پیکان تهران ۳ – شهروند اراک یک / پایان شیرین خودروسازان در نیم فصل لیگ برتر والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری دیدار‌های هفته سیزدهم پیگیری شد. این هفته از مسابقات هفته پایانی نیم فصل نخست به شمار می‌رفت. تیم پیکان تهران در آغاز این هفته از مسابقات از ساعت ۱۶ در خانه والیبال تهران پذیرای تیم والیبال شهروند اراک بود.

پیکانی‌ها در این مسابقه موفق شدند با حساب ۳ بر یک مقابل تیم شهروند اراک به پیروزی برسند و نیم فصل نخست لیگ برتر را با پیروزی تمام کنند. شاگردان محمد ترکاشوند در ست نخست این مسابقه با حساب ۲۷ بر ۲۵ تن به شکست دادند، اما در سه ست بعدی موفق شدند تیم شهروند اراک را با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ شکست داده و در مجموع با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

در دیگر بازی این هفته از مسابقات تیم عقاب نهاجا در خانه به مصاف تیم دورنا ارومیه رفت و در این دیدار با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید. تیم سایپا نیز در ارومیه با همین نتیجه تیم شهرداری این شهر را مغلوب کرد. دیگر دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

پیروزی پیکان در پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار