هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 5 مسابقه برگزار شد و با تداوم صدرنشینی ورامینی‌ها به اتمام رسید.

پیروزی سخت پیکانی‌ها در مشهد/ ورامین صدرنشین ماندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 5 مسابقه در تهران، مشهد، اراک، ورامین و ارومیه، یازدهمین هفته خود را پشت سر گذاشت. هفته‌ای که در آن تیم‌های شهروند اراک، فولاد سیرجان، سایپا تهران، پیکان و شهرداری ورامین مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در مشهد حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها بین دو تیم پیکان و پیام مشهد برگزار شد. دیداری تماشایی و پایاپای که در نهایت با پیروزی 3 بر 2 تیم میهمان یعنی پیکان به پایان رسید. تیم پیکان تهران در این مسابقه در ست های اول، چهارم و پنجم برنده به رختکن رفت و دو ست دوم و سوم را به میزبان خود واگذار کرد. پیکانی های با این پیروزی در رده دوم جدول مسابقات باقی ماندند تا همچنان نزدیک ترین رقیب تیم شهرداری ورامین برای تصاحب صدر جدول باشند.

در ورامین نیز تیم شهرداری این شهر که هفته دهم را با شکست مقابل پیکان سپری کرده بود، میزبانی تیم شهرداری گنبد را بر عهده داشت. دیدار دو تیم ورامین و گنبد که هر دو از تماشاگران پرشور بهره می بردند ، دیداری به شدت تماشایی از آب در آمد اما در نهایت تلاش های گنبدی ها بی ثمر ماند و این تیم شهرداری ورامین بود که با پیروزی سالن شهید گل عباسی ورامین را ترک کرد. گنبدی ها در این مسابقه با حساب 3 بر یک مقابل صدرنشین لیگ برتر بازنده شدند تا همچون هفته دهم که به کاله باخته بودند، هفته یازدهم را نیز با شکست پشت سر بگذارند.

تیم شهروند اراک نیز در هفته یازدهم به یک پیروزی خانگی مقابل تیم جوان ارومیه (دورنا) دست پیدا کرد. اراکی ها با این پیروزی خود را تا رده پنجم جدول بالا کشیدند تا وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کنند.

تیم شهرداری ارومیه که در هفته دهم اولین برد خود را بدست آورده بود در هفته یازدهم بار دیگر تن به شکست داد و این بار در خانه پیش چشم هوادارانش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان 3 بر یک مغلوب شود تا بحران شکست در تیم ناصر شهنازی همچنان پابرجا باشد. شهرداری ارومیه همچنان در رده دوازدهم جدول مسابقات جا خوش کرده است تا قعر جدول رده بندی کماکان در اختیار دو تیم ارومیه ای باشد.

تیم سایپا تهران دیگر تیم برنده هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بود. جایی که در یک دیدار جنجالی و پر حاشیه شاگردان پیمان اکبری موفق شدند از سد تیم شهرداری تبریز عبور کنند و با کسب 3 امتیاز این مسابقه خانگی، به رتبه هشتم جدول مسابقات برسند. نارنجی پوشان پایتخت با این پیروزی به پنجمین برد خود در این مسابقات دست پیدا کردند. شهرداری تبریز نیز با این شکست هفتمین باخت خود را متحمل شد تا در رده دهم جدول مسابقات باقی بماند.

دو تیم عقاب نهاجا و خاتم اردکان نیز بنا به اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز جمعه مقابل هم به میدان می روند. همچنین تیم کاله آمل نیز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت روبه رو بود.

**نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیام مشهد 2 – پیکان تهران 3
شهرداری ورامین 3 – شهرداری گنبد یک
شهرداری ارومیه یک – فولاد سیرجان ایرانیان 3
شهروند اراک 3 – دورنا ارومیه یک
سایپا 3 – شهرداری تبریز یک


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری


انتهای پیام/

هر آنچه در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار