مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اصلاح شبکه فرسو ده شهر نوربهار از توابع شهر قیدار به طول بیش از ۸۰۰ متر اجرا می شود.

اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در شهر نوربهاربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۶۰ درصد از شبکه توزیع آب در شهر نوربهار فرسوده است که اصلاح و بازسازی این میزان شبکه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش هدر رفت آب، شناسایی انشعابات غیر مجاز و استاندارد سازی شبکه عنوان کرده و افزود: با اجرای این عملیات مشکل کمبود و تامین آب در شهر نور بهار حل و شاخص‌های کمی و کیفی آب در این شهر ارتقا خاوهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اتمام این عملیات ۴ هزار نفر جمعیت شهر نور بهار از خدمات پایدار شرکت آبفا برخوردار می‌شوند.

جزء قاسمی طول خط انتقال آب در شهر نور بهار را بیش از ۵ هزار متر اعلام کرده و گفت: ۳ حلقه چاه آب با خروجی ۵۰ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی مورد نیاز در شهر نوربهار را تامین می‌کنند.

این مسئول همچنین ادامه داد : پروژه احداث ساختمان اتاقک چاه شماره ۲ و ۳ شهر نوربهار همراه با منصوبات نصب شده با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر نوربهار و اهدای ۳۶۰ متر زمین رایگان برای احداث ساختمان بهره برداری در این شهر عملیات اجرایی جهت ساخت این پروژه نیز در برنامه کاری شرکت آبفای استان زنجان قرار دارد.

گفتنی است شهر نور بهار در ۴۰ کیلومتری شهر قیدار مرکز شهرستان خدابنده قرار دارد که نزدیک به ۱۰۰۰ مشترک در این شهر تازه تاسیس از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برخوردارند.
 
انتهای پیام/ن

 

۶۰ درصد از شبکه توزیع آب در شهر نوربهار فرسوده است

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.