پس از تلاش های گسترده و تهیه بلیط کاروان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دیشب وارد شهرستان قرچک شد.

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: با رایزنی های فراوان، روز گذشته  موفق به تهیه بلیط شدیم و کاروان تیم فوتسال آذرخش دیشب به شهرستان قرچک رسید.

وی با اشاره به اینکه بازی کردن مقابل تیم مقاومت قرچک بدون برگزاری حتی یک جلسه تمرین سخت و دشوار خواهد بود، افزود: تمرینات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس پس از مسابقه هفته گذشته (جمعه۳۰ آذر) به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی تعطیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته هم اتفاق خاصی رخ نداده و تنها مسئولان وعده های جدیدی داده اند، گفت: به دلیل فرار از کسر امتیاز و محرومیت تصمیم گرفتیم تا مقابل تیم مقاومت قرچک به میدان برویم.

تیم آذرخش بندرعباس طبق برنامه اعلام شده باید ساعت ۱۶ عصر امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در قرچک با تیم مقاومت این شهر دیدار کند.

در جدول رده بندی تیم مقاومت قرچک با کسب ۲۵ امتیاز نهم است و تیم آذرخش بندرعباس نیز با کسب ۲۴ امتیاز در مکان دهم جای دارد.
بازی رفت دو تیم در بندرعباس با برتری ۳ بر ۱ تیم آذرخش به پایان رسید.

نماینده استان از ۲۱ مسابقه گذشته خود ۷ برد، ۳ تساوی و ۱۱ باخت در کارنامه دارد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.

تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

انتهای پیام/ب

آذرخش بندرعباس مقابل مقاومت قرچک به میدان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.