مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۵۵ درصد وسایل گرمایشی مدارس خراسان شمالی استاندارد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امین فلاح مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی با بیان این که هم اکنون ۵۵ درصد وسایل گرمایشی مدارس خراسان شمالی استاندارد هستند ، گفت: حدود شش هزار و ۹۰۰ کلاس درس در وجود دارد که تقریبا چهار هزار کلاس درس استاندارد سازی شدند و از سیستم مرکزی حرارتی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخاری نفتی چکه‌ای در مدارس استان وجود ندارد، افزود: هزار و ۳۵۰ کلاس بخاری نفتی دارند که ۲۸ درصد مدارس استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

فلاح بیان کرد: هزار و ۳۹۹ کلاس درس نیز از بخاری گازی استفاده می‌کنند که تلاش براین است تا دو هفته آینده بخاری‌های هرموتیک جایگزین برخی از بخاری‌های غیر استاندارد شوند.

وی افزود: در سال جاری دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد که یک میلیارد تومان برای تجهیز سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و یک میلیارد تومان از آن برای خریداری بخاری برقی هوشمند هزینه شده است.

وی گفت: اگر اعتبارات کاهش پیدا نکند تا پایان برنامه ششم توسعه تمام مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار خواهند بود.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: به دنبال ردیف بودجه جدید برای وسایل گرمایشی مدارس هستیم تا زودتر استاندارد سازی وسایل گرمایشی استان به نتیجه برسد.

انتهای پیام / ب

هزار و ۳۵۰ کلاس در خراسان شمالی بخاری نفتی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.