رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: بیمارستان پیروز لاهیجان با ۴ بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مرکز گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وزارت راه و شهرسازی ساخت بیمارستان پیروز لاهیجان را با ۱۷ هزار و ۵۰۱ متر مربع زیر بنا از سال ۸۸ آغاز کرد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک افزود: با ۴۵ میلیارد تومان هزینه ساخت این بیمارستان ۹۹ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان لاهیجان متولی بررسی و رفع نیازمندی‌ها برای راه اندازی بیمارستان پیروز این شهر است افزود: بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پیروز لاهیجان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل موقت شده است که در آینده‌ای نزدیک تجهیر و راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این بیمارستان ۴ بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان دارد اعلام کرد: بیمارستان پیروز لاهیجان به بخش‌های اورژانس، ICU، CCU، آزمایشگاه، اتاق عمل، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی و سی تی اسکن مجهز خواهد شد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک هدف از ساخت و راه اندازی این بیمارستان را تجمیع خدمات درمانی، کاهش زمان انتظار خدمات، ارتقای خدمات درمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت مندی مردم اعلام کرد.

وی در پایان گفت: با راه اندازی بیمارستان پیروز لاهیجان، بیمارستان ۲۲ آبان این شهر به صورت کامل به این مرکز درمانی منتقل خواهد شد و بیمارستان سید الشهدا نیز به مرکز تخصصی بیماران خاص و سرطانی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ف

بیمارستان  پیروز لاهیجان با ۴ بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.